• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • SolHav

    Imorgon bär det av! Vi lär va framme vid 11... Samtidigt som alla bussar... Men vi är i alla fall beredda på att få stå i kö in i butiken, och att det kommer va mycket folk. Sen är det ju bara bra om det är ok framkomlighet där inne! har budget på 2000 kr, så det får bli att välja noga!

    Ingen som sett garn där inne? Duschslangar, har de det? Vår har börjat spruta där det inte ska komma vatten...

  • malar87

    Åker till Ullared i morgon å ska fixa lite presenter till min dotter.. Vad kostar en bobby car och vilka färger finns den i??
    Har dom brio plock låda och byggklossar?

  • Jess25
    Willes Mamma 08 skrev 2008-10-26 21:42:47 följande:
    Ok Är det smala ramar eller är det lite tjockare? eller finns det av varje? Men tror du att de fanns större ramar då? alltså såg du några som kan ha varit kanske 70x100?du har inte bild på ramen med 5 kort i som du köpte?

    Jag kan fixa kort senare idag på de jag köpte.. Och skall mäta hur bred själva ramen är.. Hmmm. tänker så det knakar man tittade ju på en hel del när man var där menar jag.. haha


    Kanske är någon annan här som ska dit nu i dagarna som kan titta??

  • Donna69

    garn har jag förmig att jag såg, men inga priser...=(

    bobbycar fanns det givetvis,tror det va rosa, röd eller blå?
    priser på dom har skrivits här fler ggr men jag minns inte asg

    bra svar va?

  • Spindelskratt

    Tack, då ska jag kika


    MissKaos skrev 2008-10-27 09:35:28 följande:
    Sängmobil köpte jag men inte med spegel, finns i mitt galleri i kartongen. Pris 149 (babyproffsen harsamma för 349) fanns även från Ficherprice..
  • cissilisa
    Alison skrev 2008-10-27 07:58:05 följande:
    Jag åker nästa vecka och har lite allmäna frågor.Hur mycket pengar bör jag ha med mig. Har inget som jag "ska" ha, men det brukar hamna en hel del i vagnen ändå som ni vet. Hur mycket har ni gjort av med de senaste gångerna? Många sätter ut fina bilder, men inget om hur mycket pengar som gått åt.Hur är kvaliteten? Är det något man ska undvika? Kläder tänker jag mest på. Har tänkt köpa nya byxor till sonen bl a (strl 110).Julsaker? Hur mycket finns och vad är värt att köpa?Kommer nog fler frågor....
    JAg tycker nog 4000 är en rätt bra "rikt"summa. Jag handlade för 5000 sist men då handlade jag typ INGET hygien och hushåll, det är ju oxå väldigt prisvärt men då plockar det på...
    Så det tycker jag du kan skippa, dte är ju den tråkiga avd och man orkar oftast inte tita på allt ändå. Sålla bort rätt avdelningar är mitt tips!

    Två barn har jag, har man fler/färre kan man ju reglera summan lite
  • cissilisa

    289:- kostar dom


    malar87 skrev 2008-10-27 10:12:34 följande:
    Åker till Ullared i morgon å ska fixa lite presenter till min dotter.. Vad kostar en bobby car och vilka färger finns den i??
  • Maria84

    Det där med pengarna varierar massor här. Förra året gjorde vi av med *harkel* lite över 9000:- Men handlade då kläder till mig, sambon och våra två barn och så en massa bebissaker och så julklappar till ett 20-tal och så saker till hushållet och djuren osv.
    Proppfull bil åkte vi hem med ialla fall Tur att vi inte hade nån mer med oss för vi fick fälla baksätet och så var det fullpackat ända fram till framsätena, och då åkte vi en kombi


    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • MiaP
    SolHav skrev 2008-10-26 21:45:39 följande:
    Kom på att det kanske finns garn på Gekås?? Ingen som sett det? Vad för material, och hur var utbudet av färger? Billigt?På tisdag bär det av!!Nån som vet om det är halkrisk i området Ullared om man kommer söder ifrån? Har inte bytt till vinterdäck än nämligen...
    Åker också tisdag, i morgon alltså. Ska bli sååå kul! Undrar just hur många vi är som kommer slåss därinne. Löning och höstlov...ja, ja, har inte så ont av att trängas så länge inte fokl blir sura. Är ju lika för alla.

    Tror inte att det är halt. Jag bor i Jkp, ca 16 mil dit. Vi har drygt 10 grader här idag.

    Vi synes i hyllan!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8