• Anonym (Dolfinger)

    Dolfinger - är den bra?

    Min fru vill gärna testa leksaken Dolfinger. Den har ju fått bra kritik, kanske tack vare expressen. Men vad tycker ni? Är det bra. Är det värt sitt pris?

    Sedan ser ju näbben lite vass och spetsig ut... gör det inte ont? Eller är det meningen att man skall vara helt stilla och låta den lilla delfinen göra jobbet, alltså inte köra ut o in? För om jag börjar köra på så kanske jag skadar min älskling. Blir nästan spetsad av näbben när jag trycker på... eller? Skall den sitta långt bak, vid roten eller mitt på... haha.. massa frågor. Helt lost. Så tacksam för lite instruktioner. ;)

  • Svar på tråden Dolfinger - är den bra?
  • Lis Alm

    Den är kanonbra!

    Näbben är supermjuk - så hon blir inte spetsad. Läpparna rör sig i takt med vibrationerna och minsta man stöter emot dem så böjer de sig.
    Du sätter den på penis, stav eller fingret och visst kör du in och ut, varje gång du tränger in så stöter den emot klitoris.
    Om man hellre vill så håller hon i den själv mot klitoris.

    Sätter man den på penis så kan man välja åt vilket håll man vill rikta den åt den här gången -
    * mot klitoris (delfinen sittande ovanpå penis o riktad mot henne)
    * mot pungen (delfinen sittande under penis och riktad mot honom) * mot ändan (delfinen sittande under penis och riktad mot henne)

    Den har också 6 olika vibrationslägen, så man kan välja efter tycke, smak och lust.

  • Anonym

    Jag gillar den inte..tyckte det var lite obehagligt tillochmed..men jag kanske inte har fått in snitsen än..:S

  • Anonym

    Jag tycker den är alldeles för "pigg" på vibrationerna, det blir nästan obehagligt just på grund av att, som du säjer, näbben är alldeles för spetsig.
    Den var bättre när batterierna höll på att ta slut, då vibrerade den inte lika häftigt och "näbben" kändes inte som en symaskinsnål. (Ja, jag är känslig )

  • Lis Alm

    Precis som du säger så måste man gilla starkare vibrationer.
    Om man håller i den själv så kan man vända delfinens rygg mot klitoris, men vibrationerna är ju lika kraftiga ändå.
    Man kan hålla den utanpå trosorna/byxorna för att minska vibrationerna eller bara använda lite sämre batterier. (om man nu redan äger den och inte gillar kraftiga vibrationer.
    Eller annars vänder man den mot killens pung (om han gillar det) och bara känner vibrationerna genom killens penis.


    Anonym skrev 2008-10-29 22:26:43 följande:
    Jag tycker den är alldeles för "pigg" på vibrationerna, det blir nästan obehagligt just på grund av att, som du säjer, näbben är alldeles för spetsig.Den var bättre när batterierna höll på att ta slut, då vibrerade den inte lika häftigt och "näbben" kändes inte som en symaskinsnål. (Ja, jag är känslig )
  • Anonym (Dolfinger)

    Tack för svaren! Nu har vi beställt + en massa annat smått o gott... Hoppas vi får sakerna i veckan så vi kan njuta hela helgen sedan.

  • Anonym

    Blev nyfiken på detta. jag har bara ett ägg, med sladd och hela köret som mest är i vägen när vi har sex.

    Kan detta vara något för oss?

    Vart kan man köpa den?

  • Anders 386
    Yolo1245 skrev 2015-01-09 12:30:22 följande:

    En fråga.. Hur får man in kulan i delfinen??


    Var iofs länge sen jag gjorde det, men det finns väl nåt hål i Delfinen nånstans. Ett väldigt litet hål, men det går bra att töja materialet ordentligt, det håller. Det var väl lite bökigt har jag för mig, men inte jättesvårt.
  • Lis Alm
    Yolo1245 skrev 2015-01-09 12:30:22 följande:

    En fråga.. Hur får man in kulan i delfinen??


    Det finns ett litet hål (vid rumpan på delfinen) Det är mycket töjbart så där för du in det lilla ägget. 
Svar på tråden Dolfinger - är den bra?