• Svar på tråden Någon som testat "få större bröst kapslar?"***************
  • zanna2

    jag har ätit tabletter från sthlmcompany i snart 4v o har märk att brösten blivir fylligare o dom ömmar. men jag tror inte dom kommer bli fastare av dom så jag tränar för att få dom åtmionstånde lite fastare.

  • Anonym

    okej, ja tabletterna verkar ju ge någon skillnad på brösten, blir mina fylligare så är jag nöjd så, då kanske jag fyller ut en a-kupa ordentligt iaf...

  • Anonym (pillerkoll)

    Ehhhh, hallå... Helt missat snacket om droger på nätet? Oftast funkar de inte, men om det gör det är det antingen bara frågan om placeboeffekt, eller så är det stor risk att de inte är bra för dig utan ger obehagliga biverkningar. De kan tom vara farliga! Hormoner kan ge svullna bröst medan du äter dem (sällan bestående), men hormoner kan också ge t ex acne, blodproppar, fertilitetsproblem, humörsvängningar...

    Innan du får vanliga p-piller utskrivna av en läkare görs ju en medicinsk utredning, och det är för att p-piller för vissa människor kan vara olämpligt (risk för blodpropp t ex). Skulle du ta andra mediciner eller droger hur som helst utan att ens kolla med läkare? Skulle du ta anabola..?

    Jag förstår att du har komplex och att det inte är kul. Men försök att tänka ett ögonblick på vad du riskerar. Sen står det dig fritt att göra ett idiotiskt val.

    Fattar inte att folk är beredda att betala för att riskera hälsan för falskt hopp om några extra gram i bh:n... Så dumt.

  • Anonym (tuttis)
    Anonym skrev 2008-10-29 21:54:09 följande:
    Jo men jag vill ha bestående bröst, har fött två barn och ammat.. ena barnet är 3år och den andra 7mån, jag är tillbaka på mina A kupor som jag inte ens fyller upp.. å öka i vikt vill jag inte, har ideal vikten som det är nu..
    Operera?
  • Anonym (pillerkoll)

    Hoppsan, såg just att du dessutom vill ha BESTÅENDE större bröst. Ja du, då blir det ännu svårare eftersom hormoner tenderar att ge temporär påverkan bara medan du äter dem...

    Det är nog spara till operation som gäller. Även där finns ju risk för komplikationer, men då har du åtminstone läkare som tar hand om dig...

  • Anonym

    operation gör jag bara som allra sista utväg, det är mkt större risker vid operation, har en bekant som opererat sig och hon har fortfarande ont 1½år efter och första 8mån kunde hon inte böja sig eller bära pga smärta, trots att hon fick smärtstillande som var så starka så hon somnade mitt i telefonsamtal osv.

    En gång var hon ute med hunden (efter ca 1år från det att operationen var gjord) och hunden drog till i kopplet och VIPS så sprack ena bröstet upp, ALLA sömmarna alltså.. det blev akuten fort som sjutton och sy ihop det.. Så nej tack.

    Jag har köpt Bust-up och nu efter 3dagar känner jag redan att något börjar hända i brösten, tråden var inte till för att få varningar från folk som inte provat utan jag ville höra från folk som faktiskt hade provat och visste om det fungerade. Thats it..

    Men tack ändå för alla varningar, ni menar nog bara väl

  • Anonym

    Hej igen, jag vill bara uppdatera och säga att min byst växt 2cm på 2½vecka nu och de är mkt fastare redan. Jag har mätt från starten och inget förutom bysten har växt, så jag tror på dessa tabletter absolut.

  • Nixx
    Anonym skrev 2008-11-28 11:20:54 följande:
    Hej igen, jag vill bara uppdatera och säga att min byst växt 2cm på 2½vecka nu och de är mkt fastare redan. Jag har mätt från starten och inget förutom bysten har växt, så jag tror på dessa tabletter absolut.
    Återkom när du slutat äta dem. Hormoner ger tillfälliga förändringar samt är farliga.
  • Adelisa

    ja återkom!!!!!

    vill veta


    Julian 060210 Adrian 071230
  • Anonym

    Jag har 2mån kvar eftersom jag valde att äta pillren i 3månader.

    Jag har nu efter 1mån precis nästan växt ur min A kupa, de känns mkt större och ärligt talat så har jag knappt märkt att det spänner något, jag har inte märkt något alls förutom att de växt Från starten har de nu växt 4cm på måttbandet.

Svar på tråden Någon som testat "få större bröst kapslar?"***************