• Anonym (Sexig)

    Hur gör ni när ni har kuk+dildo?

    Rent praktiskt alltså.
    Jag brukar stå på alla fyra medans min sambo tar mig i analen. Samtidigt försöker jag hålla i en dildo i andra. men det blir så vingligt.
    Hur gör ni?

  • Svar på tråden Hur gör ni när ni har kuk+dildo?
  • petnet

    Det är inte förnedring, det är kärlek och tillit.


    Anonym skrev 2008-11-21 20:52:14 följande:
    det är ju killens sätt att förnedra tjejen på. Ingen tjej skulle göra det om hon inte känner sig väldigt osäker.
  • qwerty123

    "Varför låter du honom förnedra dig så?"

    "det är ju killens sätt att förnedra tjejen på. Ingen tjej skulle göra det om hon inte känner sig väldigt osäker."

    Sätt dig du i din plyshsoffa och återgå till att bli upphetsad av Bingolotto. Eller gå lite wild n' crazy och dröm dig bort tillsammans med postkodmiljonären.

    Inte alla har ett lika ointressant sexliv som du.

  • Anonym

    Jag ligger på rygg och får honom i baken och han kontrollerar staven i musen. Har jag tur binder han mig först

  • Anonym (nybörjare)

    vi brukar ha lite olika varianter, har nyligen börjat med det. men sååå skönt! brukar rida honom o vara lite framåt lutad o då sköter han om dildon i baken. eller så ligger jag på rygg med kuddar under o honom i baken o dildon i musen som han sköter. så jag behöver bara njuta oavsett! har aldrig fått så mycket orgasmer som efter vi testat analsex!

  • Anonym

    En dildo som fått ordentligt med glidmedel går att putta på utmärkt med blygdbenet samtidig som killen tar en i musen bakifrån :)

  • Anonym (Lover)

    Hon brukar ha dildon i mig när vi kör missionären och när hon rider mig använder hon dildon på mig också:P

  • Anonym

    Jag brukar ligga på rygg med benen upp över min killes axlar. Han tar mig analt medan han använder dildon vaginalt, el tvärtom.

  • LivingEasy

    Min favorit är en lagom stor buttplug i tjejen med vibration och köra vanligt Doggy. Buttpluggen stannar ju kvar i rumpan, jag kan smälla på ganska hårt med båda händerna om höfterna. Och vibrationen går så underbart mot ovansidan av mitt ollon...
    Det finns uppblåsbara buttplug till och med

  • Anna81

    qwerty123 skrev 2008-12-22 12:45:25 följande:


    "Varför låter du honom förnedra dig så?""det är ju killens sätt att förnedra tjejen på. Ingen tjej skulle göra det om hon inte känner sig väldigt osäker."Sätt dig du i din plyshsoffa och återgå till att bli upphetsad av Bingolotto. Eller gå lite wild n' crazy och dröm dig bort tillsammans med postkodmiljonären.Inte alla har ett lika ointressant sexliv som du.
    det där är ju bara onödigt, så bara för att man inte gillar att ha nåt i båda hålen så är man tråkig? man kan göra spännande saker ändå.. om hon tycker det är förnedrande så tycker hon ju det, precis som du inte tycker att det är det. Man är inte tråkig för det.
  • Shadilly

    Anna81 skrev 2009-01-30 07:19:50 följande:


    qwerty123 skrev 2008-12-22 12:45:25 följande:
    det där är ju bara onödigt, så bara för att man inte gillar att ha nåt i båda hålen så är man tråkig? man kan göra spännande saker ändå.. om hon tycker det är förnedrande så tycker hon ju det, precis som du inte tycker att det är det. Man är inte tråkig för det.
    Jag tror inte att det var att Anonym sa "nej tack!" till analsex som gjorde henne tråkig utan det faktum att hon valde att klistra sin sexualmoraliska uppfattning på de som utövar dubbelpenetration i samdörstånd.
  • Anonym (mumma)

    Superbra tråd med tips! Vi har inte börjat köra med både kuk och dildo samidigt än, men jag vill gärna när vårt nästa barn kommit ut ur magen.

  • nattuggla

    Kan sambon möjligtvis sköta dildon åt dig? ;) Ett tips bara!

  • Anna81

    Shadilly skrev 2009-01-30 18:12:43 följande:


    Anna81 skrev 2009-01-30 07:19:50 följande:
    Jag tror inte att det var att Anonym sa "nej tack!" till analsex som gjorde henne tråkig utan det faktum att hon valde att klistra sin sexualmoraliska uppfattning på de som utövar dubbelpenetration i samdörstånd.
    ok då är jag med, jag trodde att det menades att bara för att man inte gillar nåt i båda hålen samtidigt är man tråkig i sängen..

    Visserligen gillar jag inte heller att sånt utförs på mig, men jag höjer inte på ögonbrynen åt att andra gör det.
Svar på tråden Hur gör ni när ni har kuk+dildo?