• Skrutteruttan

    Me&i-tråden nr 9

    Startar nu en ny me& eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

    www.meandi.se

    Regler från familjeliv:

    OBS! I tråden är det inte tillåtet att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.

    Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!

    Länk till bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m35971465.html


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:37
    Sluttråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m38896367.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:40
    ...Och nya bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38896802.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 09:43
    För att förtydliga reglerna från familjeliv:

    "Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

    Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

    Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-07 05:54
    Hemliga plagg-tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41156660.html

    Slut-tråden:

    beta.familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 17:22
    Ny version av sluttråden:

    familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html
  • Svar på tråden Me&i-tråden nr 9
  • Ruso
    panda08 skrev 2008-12-03 14:23:21 följande:
    Svar på #80Nifelheim skrev 2008-12-03 07:26:38 följande: Jag fick mina saker idag som jag beställde den 26/11...
    Jag beställde första dagen och har inte fått något. Till mig sa de att det skulle leveras i slutet av veckan (fick ingen bekräftelse på mail så jag hörde av mig till dem...)

    Vad hade du beställt då?
  • Ruso
    Snälla, kan ni (vem det nu var) inte berätta hur ni lyckas hitta bilderna. Vill ju har lite framförhållning
  • swemaria66
    SeriousGangBang skrev 2008-12-03 10:58:17 följande:
    eller så kan man ha tur och beställa med nån och dela på frakten. visst, 39 spänn en gång är ju inte så farligt, men handlar man 24 gånger så....
    Adventskalendern har förut bara innehållit kläder fram till Lucia sen har dom kört  tips på pyssel.
    Enligt min säljare så skulle jag få några dagar på mig innan ordern skickas, jag har hitills bara nappat på erbjudandet dag 1 jeans+ få en t-shirt.
    Mina små underbara barn
  • panda08
    Svar på #122
    Beställde röda molnfilten, röd molnmössa, sega råtta tunikan, cerisa leggings, turkosa tunikan och sega råtta tröjan...
    Fick hem en avi i brevlådan för att hämta ut på posten.
  • Nika
    swemaria66 skrev 2008-12-03 14:43:11 följande:
    Adventskalendern har förut bara innehållit kläder fram till Lucia sen har dom kört  tips på pyssel. Enligt min säljare så skulle jag få några dagar på mig innan ordern skickas, jag har hitills bara nappat på erbjudandet dag 1 jeans+ få en t-shirt.
    din säljare kanske har missupptattat...ordern är öppen i 24 timmar..
    lägger man en order på en ons så är den öppen hela torsdagen och stängs och packas på fredagen...kan alltså inte kompletteras längre.
  • Ruso
    Skrutteruttan:
    *OT* vad har du för storlek på Katvig velourjackor till dina minsta? Har köpt velourbrallor också, eller bodys?...funderar på att beställa men vet inte alls hur Katvig är i storlek. Har frågat på "dansk" tråden...men där skrivs så mycket att frågan kommer typ 3 sidor bar några minuter efter den är skickad
  • Ruso
    panda08 skrev 2008-12-03 14:45:33 följande:
    Svar på #122Beställde röda molnfilten, röd molnmössa, sega råtta tunikan, cerisa leggings, turkosa tunikan och sega råtta tröjan... Fick hem en avi i brevlådan för att hämta ut på posten.
    Fick också avi nu med posten, så nu får jag hämta mössa och molnfilt
  • SeriousGangBang

    ja gillar min säljare
    hon hade ändrat i orden så ja fick råttfilten med
    superduper säljare är vad hon är


    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
Svar på tråden Me&i-tråden nr 9