• Skrutteruttan

    Me&i-tråden nr 9

    Startar nu en ny me& eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

    www.meandi.se

    Regler från familjeliv:

    OBS! I tråden är det inte tillåtet att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.

    Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!

    Länk till bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m35971465.html


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:37
    Sluttråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m38896367.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:40
    ...Och nya bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38896802.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 09:43
    För att förtydliga reglerna från familjeliv:

    "Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

    Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

    Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-07 05:54
    Hemliga plagg-tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41156660.html

    Slut-tråden:

    beta.familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 17:22
    Ny version av sluttråden:

    familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html
  • Svar på tråden Me&i-tråden nr 9
  • Theina

    Nu har jag shoppat två godistunikor till töserna.. men det blir inga pantalonger med moln än då, jag tycker de är superfina verkligen (!!) men jag har inte råd tyvärr.


    Älskade Linnea 081005
  • stökmamma

    Theina skrev 2008-12-05 07:07:12 följande:


    Nu har jag shoppat två godistunikor till töserna.. men det blir inga pantalonger med moln än då, jag tycker de är superfina verkligen (!!) men jag har inte råd tyvärr.
    Du slog till nu?
    Undrar hur många du gjort"sura" nu som skulle vilja ha tajtsen men inte 2 andra grejer=)???
  • Theina

    Haha, ja precis
    jag fundear och funderar på vad jag har som kan matcha dom.. egentligen är jag lite less på moln, men dom var LJUVLIGA och i plysch (love it), men jag har inget alls att matcha tror jag.. vad matchar från kollektionen i år?? jag har inte så jättemkt ändå (inte om man jämför med er alla iaf). tll stortjejen har jag i tröjor: beige igelkott, flugsvampströjan, plyschtröjan m turkos igelkott på magen, godiströjan.. hm, nu kommer jag inte på mer..

    fast det är klart, i det är det ju turkost? vad tycker ni? matchar det med ngt av det fint?


    Älskade Linnea 081005
  • rosenkind

    Theina skrev 2008-12-05 07:17:45 följande:


    Haha, ja precis jag fundear och funderar på vad jag har som kan matcha dom.. egentligen är jag lite less på moln, men dom var LJUVLIGA och i plysch (love it), men jag har inget alls att matcha tror jag.. vad matchar från kollektionen i år?? jag har inte så jättemkt ändå (inte om man jämför med er alla iaf). tll stortjejen har jag i tröjor: beige igelkott, flugsvampströjan, plyschtröjan m turkos igelkott på magen, godiströjan.. hm, nu kommer jag inte på mer.. fast det är klart, i det är det ju turkost? vad tycker ni? matchar det med ngt av det fint?

    Jag tycker du ska köpe dem...om du tar dig råd alltså!
    Jag tror de skulle vara snygga till igelkottströjan i plysch! man måste våga och till barn får man ju ha mycket mönster. Jag tänkte de skulle passa till den röd vit prickiga tröjan...
  • JWM

    ååååååå

    hade velat ha dagens molnbyxor men finns ju inga andra plagg kvar jag "behöver"... suck
    morgonens i-lands problem helt enkelt

    får hoppas brallorna finns till salu på annan plats senare ;)

  • Skrutteruttan
    Theina skrev 2008-12-05 07:17:45 följande:
    Haha, ja precis jag fundear och funderar på vad jag har som kan matcha dom.. egentligen är jag lite less på moln, men dom var LJUVLIGA och i plysch (love it), men jag har inget alls att matcha tror jag.. vad matchar från kollektionen i år?? jag har inte så jättemkt ändå (inte om man jämför med er alla iaf). tll stortjejen har jag i tröjor: beige igelkott, flugsvampströjan, plyschtröjan m turkos igelkott på magen, godiströjan.. hm, nu kommer jag inte på mer.. fast det är klart, i det är det ju turkost? vad tycker ni? matchar det med ngt av det fint?
    Hmm, matchar till turkosa baströjan, godiskjolen, den tröjan du har (med turkos igelkott på magen), turkosa molntröjan, röda baströjan, rödpickiga tröjan med turkos halslinning...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    JWM skrev 2008-12-05 07:26:36 följande:
    åååååååhade velat ha dagens molnbyxor men finns ju inga andra plagg kvar jag "behöver"... suckmorgonens i-lands problem helt enkeltfår hoppas brallorna finns till salu på annan plats senare ;)
    Gå ihop med Theina och dela på frakten....
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Theina
    rosenkind skrev 2008-12-05 07:49:56 följande:
    Äsch...jag blev "tvungen" att beställa iaf den rödvitprickiga tröjan och bruna baströjan och tightsen.
    Haha, jag blev tvungen att beställa tajtsen också.. så vi får se om de faller mig i smaken, men annars säljer jag dom. Tror att dottern kommer älska molnen iaf (synd bara att de för den saken skull inte är rosa).. men jag gillar plysch

    jag hade kunnat köpa fler saker som finns kvar, men jag har inte råd.. hade jag haft råd hade jag plockat ihop två saker till (typ päronoverall till tösen som sover sött just nu, och brun igelkott eller ngt.) och köpt ett par moln till minstingen också (för så måste man väl kunna göra, eller?).
    Älskade Linnea 081005
Svar på tråden Me&i-tråden nr 9