• Skrutteruttan

    Me&i-tråden nr 9

    Startar nu en ny me& eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

    www.meandi.se

    Regler från familjeliv:

    OBS! I tråden är det inte tillåtet att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.

    Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!

    Länk till bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m35971465.html


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:37
    Sluttråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m38896367.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:40
    ...Och nya bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38896802.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 09:43
    För att förtydliga reglerna från familjeliv:

    "Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

    Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

    Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-07 05:54
    Hemliga plagg-tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41156660.html

    Slut-tråden:

    beta.familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 17:22
    Ny version av sluttråden:

    familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html
  • Svar på tråden Me&i-tråden nr 9
  • fabler
    zagolik skrev 2009-02-27 19:35:37 följande:
    Svårt att låta bli,ja! Det är olika. Kan vara t-shirt,byxa,kjol,t-shirt...ja vad som helst. Det är det som är bra med tråden du kollat i för där kan man ju se en del av vad som andra fått av dom som hänger här på fl och köpt hemliga plagg
    jo de va lite så jag tänkte. men om man ex. köper ett paket med 3 kan man då få tre t-shirst?? undrar då sonens garderob redan har ca 15 t-shirts i 86/92.....
    elias är världens sötaste!!!
  • barbamor
    fabler skrev 2009-02-27 19:44:45 följande:
    jo de va lite så jag tänkte. men om man ex. köper ett paket med 3 kan man då få tre t-shirst?? undrar då sonens garderob redan har ca 15 t-shirts i 86/92.....
    Så kan det bli... men man kan aldrig ha för mycket kläder!
  • fabler
    barbamor skrev 2009-02-27 19:51:27 följande:
    Så kan det bli... men man kan aldrig ha för mycket kläder!
    oki, de e bra o veta. Tur hans kusin fyller i juni och är tre månader yngre än sonen !
    elias är världens sötaste!!!
  • barbamor
    fabler skrev 2009-02-27 19:54:54 följande:
    oki, de e bra o veta. Tur hans kusin fyller i juni och är tre månader yngre än sonen !
    Du kan sälja de du inte vill ha på tradera. Brukar få tillbaka pengarna eller mer...
  • fabler
    barbamor skrev 2009-02-27 20:21:27 följande:
    Du kan sälja de du inte vill ha på tradera. Brukar få tillbaka pengarna eller mer...
    oki då ska jag fundera på de när jag får hem grejerna.
    elias är världens sötaste!!!
  • Ruso

    La min andra beställning 20 februari på kvällen, och i dag kom de!  Så nu tog det inte så lång tid, snart är de väl tillbaka till sina 3 dagar eller vad det nu var de hade förut

    Denna gången hade jag också beställt till mig själv, svart bas tshirt, 3/4 byxor i båda färger och medaljongtunikan.

    Frottebyxor till lillgrabben, svettisjackor till 3 av flickorna och lite annat smått och gott. Brun kanint-shirt i storkundsgåva.

    Nu vore det bra om jag kunde hålla mig till nyheterna, men jag lovar inget...får vad det blir för erbjudanden ;)

  • Pillis1975

    maggan75 skrev 2009-02-26 21:39:36 följande:


    Nu har jag mätt min F1 tröja (eller sonens då) den är 45 cm på längden men ska vara 49
    Ha ha ha, barnet som ska ha den får använda den som en sexig top med bar mage Du kanske kan mejla me&i o fråga om det är det som är tanken
  • Pillis1975

    My05 skrev 2009-02-27 08:12:32 följande:


    Nu har jag köpt en hjärtan frotteklänning på Tradera i st.86/92 helt perfekt i storleken och Jag som väntar på min beställning en medaljongklänning i 74/80   Frotteklännningarna är väl mindre istorlek...tror mig minnas det men är inte säker...
    Ärmarna på medaljongen är ganska så trång, annars kommer nog den storleken passa bra.
  • maggan75
    Pillis1975 skrev 2009-02-27 20:47:40 följande:
    maggan75 skrev 2009-02-26 21:39:36 följande: Ha ha ha, barnet som ska ha den får använda den som en sexig top med bar mage Du kanske kan mejla me&i o fråga om det är det som är tanken
    ja det kanske var så de tänkt   har mailat och fått svar så jag ska reklammera den
  • nanci

    Matchningstips till orange, brun beige plyschkjol önskas! Ffa tajts i matchande fäeg. Vilka var matchningstipsen när den såldes?

Svar på tråden Me&i-tråden nr 9