• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • Maddisen80
    Svar på #248
    toyan vilken kämpe du är ,grattis till din viktminskning ,men bmi 23 hade jag varit nöjd med
  • mickans

    I dag är på jobbet iaf men inte mer...

    Hade tänkt att träna men känner att hela kroppen säger Nej, så jag måste nog lyssna lite på den, den här veckan

  • morrontrött

    känner mig fortfarande lite krasslig. men till helgen tänkte jag ut och jogga.

    bmi 23 hade jag nog oxå varit nöjd med....

  • mickans

    Hoppas ni haft en fin helg alla

    Själv fick jag lite för myket dricka i fredags så hela lördagen blev en sängdag med gotta å ostkrokar rostat bröd...å ja ni vet.
    Så började Agnes kräkas i natt, så den blev mer eller mindre sömnlös ( hon är pigg i dag iaf ).

    Var på väg att ta mej på ett insatt spinningpass på 120 min, men bangade . Käns värdelöst så här i efterhand .
    Men tog mej en tur på crossen i stället, vilket resulterade i gott humör. Insåg vilken hjälp jag fått med kondise, styrkan å hollningen. Höjde motstånd med 2 snäpp och spurtade på som aldrig förr 45 min. Och blev bara skönt trött, svettig och trött som man ska bli . Inte en nära döden upplevelse som det var tidigare....så nöjd ändå

  • Sigrid

    Jag är fortfarande sjuk, så det blir ingen träning för mig den kommande veckan. Min man är också dålig, så jag tror sonen tycker vi är dötrista just nu som inte orkar eller vill någonting.

    mickans:
    ostkrokar skulle jag dö för (kanske inte just nu när jag är förkyld och helt tappat smak och lukt, men i vanliga fall. Det är det jag är mest svag för. Fast vad fasen, tyvärr skulle jag nog käka en hel del även nu, fast jag inte känner smaken bara för att jag vet att de är goda.)... så bjud inte mig på ostkrokar är du snäll.

  • Maddisen80

    mickans jag är ju fortfarande dålig ,men jag har haft en bra helg ändå ,men är väldigt trött hela tiden . usch spinnin 120 min de hade inte jag pallat då hade jag dött.

  • Maddisen80

    Sigrid är du med fortfarande sjuk ,de är jag med ,så jag ska inte heller träna denna vecka för jag är inte feberfri ännu ,men ska praktisera imorgon men ska ta med mig panodil .

  • Sigrid

    Oj, kan du praktisera fast du har feber? Du borde väl ligga hemma i sängen och krya på dig! (mamman i mig kom fram, förlåt... du gör självklart som du vill.)


    Maddisen80 skrev 2009-02-01 20:14:23 följande:
    Sigrid är du med fortfarande sjuk ,de är jag med ,så jag ska inte heller träna denna vecka för jag är inte feberfri ännu ,men ska praktisera imorgon men ska ta med mig panodil .
Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra