• yrväder

    Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)

    Här samlas alla sömnadsintresserade, proffs eller totala nybörjare, oavsett vad vi syr. Av någon anledning blir det en hel del barnkläder.
    Alla är välkomna in med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Objects, alltså saker som vi av någon anledning inte blir klara med och inte små flygande tefat som man kanske skulle tro

    Länkar till mönster, butiker osv finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-12 11:45
    Coverprotråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m39250800.html

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)
  • Rostis
    Nhelia skrev 2009-02-11 11:33:16 följande:
    Den finska tygaffären som jag nu inte kommer ihåg vad den heter hade ett underbart tyg med apor som jag var sååå sugen på! Men frakten var väldigt dyr. Kanske nån annan här som vet vad affären heter?
    kan du mena myllymuksut?
  • Sandra G

    Jofotex är bara så bra. Jag mailade med Jorun igår eftermiddag och idag fick jag tygerna i brevlådan. De är verkligen kanon, vilken service!

  • Tjej 83

    Matricia skrev 2009-02-11 11:23:51 följande:


    Tjej 83: mjukatyger har ju aptyg men det är kanske fel sorts apor...
    har de apor? menar du filurerna? ja de är så söta. men vill ha apor.
  • Stratus

    Aptyget har inte kommit än. Man kunde förboka dem och stjärnvelouren. Men jag vet att det gick fort och många beställde, så det kanske är slutsålt innan hon fått in dem...

  • Tjej 83

    Rostis skrev 2009-02-11 12:44:54 följande:


    på pikkuaurinko finns ljuvliga apor men det är pul-tyg www.pikku-aurinko.fi/shop/index.php&p=91...
    ja de va de jag såg på din förra länk..
    tur att sambons familj är från finland så kan ju de hjälpa till. sambon kan inte riktigt läsa finska bara prata språket så han är inte till mycket hjälp

    jag såg nånstans ett tyg med gitarrer på men glömt vart. så suttit nu ett tag och letat men hittar det inte igen. nån som vet? jag googlar men får bara upp gitarrsidor..
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)