• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • smultronrt

    MalinF: det måste kännas skönt att stenen är på plats. jag väntar nu på Robins sten med.. den bestäldes igår och det skulle ta 7-8 veckor innan den kommer på plats..

    Ritningen på stenen finns på min blogg om någon vill se den..

    Styrke kramar


    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • golla28

    Idag har vi varit på begravningsbyrån för att prata om Wilhelms minnesstund. Hela grejen kändes helt surrealistisk. Kändes som att jag satt där men ändå inte. Jag fick ren panik. Usch, jag vill bara krama och gosa med mitt lilla hjärta, inte planera någon j---a minnesstund......

  • Ennna

    Melkers mamma: Ett jättestort GRATTIS till dig! Blev så glad när jag läste det nu här på em!

  • Mamisita

    Hej alla ni fina änglamammor, ville bara säga hej och att jag läser tråden lite nu och då även om jag inte aktivt skriver här. Jag skrev lite i en sådan här tråd tidigare när vår mini ängel just lämnat oss men insåg att jag var inte redo att ge mig in i karusellen igen. Men nu känner jag mig äntligen hyffsat redo att försöka igen (så redo man nu kan känna sig igen...). Försöker att inte stressa upp mig för att inte bli så besviken om det inte går som vi vill med att bli gravida men det är svårt när man längtar så efter en liten en... Kram på er

  • Tummeliten07

    Välkommen in i tråden och håller tummar för er att planen blir verklighet! När miste ni er lilla ängel?

    *kram*


    Mamisita skrev 2009-05-26 14:09:58 följande:
    Hej alla ni fina änglamammor, ville bara säga hej och att jag läser tråden lite nu och då även om jag inte aktivt skriver här. Jag skrev lite i en sådan här tråd tidigare när vår mini ängel just lämnat oss men insåg att jag var inte redo att ge mig in i karusellen igen. Men nu känner jag mig äntligen hyffsat redo att försöka igen (så redo man nu kan känna sig igen...). Försöker att inte stressa upp mig för att inte bli så besviken om det inte går som vi vill med att bli gravida men det är svårt när man längtar så efter en liten en... Kram på er
  • anniloo

    bajbybåm: välkommen! jag känner igen dig, du har varit i den här tråden tidigare? lr någon av dom gammla trådarna. välkommen tillbaka om det är så!

  • Mamisita

    Tack för välkomnandet.

    Tummeliten: den 10/9 -08 så somnade vår Maj in.

    anniloo: ja jag var med i en av de gamla trådarna men allt blev för mycket... Kände att jag inte var redo igen (tillsammans med andra fysiska orsaker) men nu efter att fått bearbeta det hela lite mer så känner vi att vi är redo att ta steget, livrädd men redo.

  • SofiaL

    Annroll; vi kör typ varannan dag med sexandet

    Bejbybåm; Beklagar att er lilla inte fick stanna! välkommen in i tråden igen då! Hoppas du kan finna stöd här, det har jag verkligen gjort! Kram

  • Jaxon
    Annroll: Vi har kört var tredje dag hela cykeln... Det funkade för oss 2 ggr av 3.. =)

    Stor kram till er alla härinne!!! Plus åt er alla!
    ღ ღ De sparkar i min mage....BF 090927 ღ ღ v22 ღ ღ
  • Änlamamma

    åh melkers mamma, faaan vad glad jag blir, graaaatttttis

    malinF, härligt med stenen, skönt att den är där nu!

    kraaam

Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar