• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • anniloo

    ego: så där ja då var det antagligen dags för varsel på jobbet igen då{#lang_emotions_frown} men den här gången kommer man väl inte ha lika mycket flyt som förra gången. vi får se på fredag lr måndag vad som kommer att hända, jävla skit lågkonjuktur{#lang_emotions_yell} så trött på att behöva gå och fundera på om man får ha jobbet kvar. det hade fan varit lättare om man blev gravid nångång så man har något att se fram emot... det känns som det är LITE för mycket motgångar just nu.
    sorry för argt inlägg men jag är arg idag!

  • tan73

    Hej alla goa änglamammor!

    Välkomna ni som är nya, och grattis till plus till er som fått det!!! {#lang_emotions_heart}

    Jag måste bara berätta detta:

    Hela april har vi haft en talgoxe som förtvivlat försökt flyga in genom ett köksfönster. Inte så att den kört in i rutan som många fåglar gör av misstag, utan den har flaxat framför rutan och försökt och försökt... Sen härom dagen... jag satte mig ute på vår terass för att njuta av en kopp kaffe på fm, hade altandörren öppen under den stunden. Gick sen in och fixade och donade lite, körde iväg och hämtade dottern, och när jag kom hem så möts jag av en nyvaken, förskräckt sambo som säger att det är nån slags fågel inne i dotterns rum. Vi smyger in på hennes rum - och där är en talgoxe! Många säger att just fåglar, som surrar mycket runt en, kan vara tecken eller besök från andra sidan... jag är återigen helt övertygad om att det var lille Sebbe som ville komma in och hälsa på...

    Nu ska jag laga lite mat, sen dags för ett härligt nattpass till!

    Kram och styrka till er alla!!!


    Glenn, Kevin, Nathalie, *Sebastian*
  • SofiaL

    anniloo; NEJ! sabla skit... Varför ska man alltid behöva oroa sig för något?! Känner igen mig i det där med många motgångar, man vill fortsätta vara hoppfull, men det är svårt när allt går mot en. Håller tummarna för att det går bra och att du slipper varsel. Och du beöver inte säga sorry, häv ur dig bara! Kramar

  • SofiaL

    Tan73; Åh stenen är fantastisk fin! Det kommer säkert bli kanon!
    Jag är säker på att det är Sebbe som hälsar på. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på att han kanske är hos er och kollar läget. Så fint!! Kramar

  • smultronrt

    tan73: jätte fin

    Jag har gjort en hyllningsvideo till min dotter idag och finns på Youtube om ni vill se den
    ">

     

    Jag har haft någraq jobbiga dagar nu.. kommer jag har lika jobbigt mellan den 25-28 varje månad?? urs.. jag vill ha min lilla flicka hos mig igen.


    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • SofiaL

    Smulronrt; Gråter som en tok nu när jag sett videon, jättefin!! Robin är så fantastikt vacker. Jag kan säga att för mig så har månadsdagarna börjat bli lättare, vissa är jobbigare än andra. Nu har jag ångest för 1-årsdagen istället. Trodde jag skulle va gravid med syskon då. och nu tvivlar jag.. Kram till dig!

  • Cat79

    smultronrt: vilken fin video och som SofiaL så gråter jag floder. Vad vacker hon var och så finns hon inte längre hos dig, fan vad orättvist. Ju längre tiden går desto lättare blir det med månadsdagarna men det kommer alltid vara något speciellt då. En bamsekram till dig!

  • golla28

    Smultronrt: Vilken fin film!. Tårarna bara sprutar på mig. Den påminner mig om min lille ängel som skulle ha varit tre veckor idag. Min älskade lille Wilhelm. 

Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar