• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • Tummeliten07
    Mamisita skrev 2009-05-28 12:25:10 följande:
    Måste fråga har er läkare pratat om någon speciell "vårdplan" eller så vid en ny grav? Tex fler kontroller osv.
    Ja, vi har pratat om en plan - vi frågade vid återbesöket. Känns tyvärr rätt långt borta nu...
  • Mamisita
    Tummeliten07 skrev 2009-05-28 15:28:06 följande:
    Ja, vi har pratat om en plan - vi frågade vid återbesöket. Känns tyvärr rätt långt borta nu...
    Förstår känslan Var och pratade med en läkare idag, kändes skönt och det kändes som han tog vår oro på allvar. Nu gäller det ju också bara bli gravid...kanske inte det lättaste. Åh jag vill bara få det där plusset nu så är man iaf ett steg närmare. Men det känns som en evighet...
  • Tummeliten07
    Mamisita skrev 2009-05-28 15:48:10 följande:
    Förstår känslan Var och pratade med en läkare idag, kändes skönt och det kändes som han tog vår oro på allvar. Nu gäller det ju också bara bli gravid...kanske inte det lättaste. Åh jag vill bara få det där plusset nu så är man iaf ett steg närmare. Men det känns som en evighet...
    Känner igen känslan och hoppas att det går snabbare för er än för oss... Idag är det 1 år och 9 månader sedan vi miste vår Alexander...

    Vad sa läkaren (om du vill berätta såklart)?

    *kram*
  • smultronrt
    Mamisita skrev 2009-05-28 12:25:10 följande:
    Måste fråga har er läkare pratat om någon speciell "vårdplan" eller så vid en ny grav? Tex fler kontroller osv.
    När jag blir gravid igen kommer jag få massor med kontroller. komer få gå på special MVC och UL kommer göras av en expert i Linköping.

    Om du är orolig för kommande grav är det bara att ringa MVC och säga att du vill ha tid för att komma och prata om vad som händer när du blir gravid igen.. kanske kan ni redan nu planera hur det kommer se ut vecka för vecka.. det blev jag erbjuden av min Aurora BM när hon ringde mig några veckoer efter Robin dog
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • smultronrt
    Tummeliten07 skrev 2009-05-28 10:01:38 följande:
    Superfin sten - tyvärr jag kan inte se videon...Lite nere av saknad och längtan, som många andra verkar vara. Sorgen tar sig annat uttryck.Tror jag ska ta och skriva av mig lite - har hjälpt tidigare - någon annan som testat?*kram*
    Jag skriver massor.. har en blogg där jag har skrivit ner hela historien om mig och Robin. Jag skrev ett långt brev till Robin alla mina tankar och allt jag ville att hon skulle veta. Den la jag på kistan när de sänkt ner henne.
    Jag skriver även dikter i mängder och för mig har det verkligen hjälpt. För överigt pratar jag om min dotter så fort jag får chansen.. jag berättar om min ängel och visar bilder för alla som vill se..

    Innan begravnigen skrev jag en dikt till Robin.  Sen gick jag ut och satte eld på den. Jag tror att orden når Robin igenom röken.

    Massor med kramar till alla fina. och tack för att ni finns. det glädjer mig att ni ville se videon och att ni komenterade så fint. Tack
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • smultronrt

    Snorppan: Grattis vad avis jag blir.. Håller alla fingrar och tår på att det går bra för er denna gång..


     


    Kram


    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • Gersemi
    smultronrt skrev 2009-05-31 01:25:54 följande:
    Grattis på morsdag alla fina änglamammor
    Trodde inte att det skulle påverka mig sådant. Började gråta igen Men det är ju så det är... Grattis på er, starka, fantastiska mammor!
  • snorppan
    {#lang_emotions_flower}Ja, Grattis på mors dag ni goa mammor!! {#lang_emotions_flower}
    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar