• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Anna24
    Tessie80 skrev 2009-06-12 13:18:14 följande:
    Jag tror att det kan uppstå en liten blödning när ägget släpper. Trolltoka, har jag inte rätt?
    ja men varför mår jag illa.
  • Anna24
    Tessie80 skrev 2009-06-12 13:18:14 följande:
    Jag tror att det kan uppstå en liten blödning när ägget släpper. Trolltoka, har jag inte rätt?
    sist jag mådde illa på mogonen var när jag va gravid.
  • Trolltoka

    Nej finns inte en chans att det äns fäst ännu om du inte hade ägglossning för över en vecka sedan. Ägget fäster inte förens 7-10 dagar efter ägglossningen om det blivit befruktat.

    Japp du har så rätt tessie. Har själv upplevt det en gång. Då kom äggviteflytningarna lite lätt blodsprängda.

    Sen KAN det i ovanliga fall uppstå en blödning när ägget fäster. OM det kommer en blödning kommer den 7-10 dagar efter ägglossning


    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 23/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Tessie80
    Anna24 skrev 2009-06-12 13:18:42 följande:
    ja men varför mår jag illa.
    Du kanske är orolig och analyserar för mycket... Jag mår också illa ibland men det beror på att jag ätit för mycket av något eller för lite.
  • Trolltoka

    Varför du är illamående? Antingen så är det nån magsjuka på gång, matförgiftning, eller så har du tankarna väldigt mycket fokuserade kring graviditet och symptomletning och kroppen framkallar falska symptom redan det ens är fysiskt möjligt att symptom skulle kunna uppstå. Tyvärr den bistra sanningen.

    Förlåt om jag låter hård ibland tjejer, jag är bara realistisk, rak och ärlig och vill inte invagga i en massa falskt hopp när det ännu inte är fysiskt möjligt


    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 23/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 13:21:40 följande:
    Nej finns inte en chans att det äns fäst ännu om du inte hade ägglossning för över en vecka sedan. Ägget fäster inte förens 7-10 dagar efter ägglossningen om det blivit befruktat. Japp du har så rätt tessie. Har själv upplevt det en gång. Då kom äggviteflytningarna lite lätt blodsprängda. Sen KAN det i ovanliga fall uppstå en blödning när ägget fäster. OM det kommer en blödning kommer den 7-10 dagar efter ägglossning
    ja jag analyserar nog för mycket. små blödningar kan man ju ha ändå. beror säkert på att ägget har släppt el är på väg. bara andas djupt och vänta hihi
  • Tessie80

    Trolltoka: Vad gör ägget under tiden, innan det fäster? Man tycker ju att det ska gå liiite fortare för det att fästa.

    Usch, jag hatar att vänta på att testa... Jag vet inte ens _när_ jag kan börja testa för jag har ju så oregelbunden mens. Jag har sedan igår skitont i mina bröstvårtor, vet inte om det brukar vara så efter äl.

  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 13:24:58 följande:
    Varför du är illamående? Antingen så är det nån magsjuka på gång, matförgiftning, eller så har du tankarna väldigt mycket fokuserade kring graviditet och symptomletning och kroppen framkallar falska symptom redan det ens är fysiskt möjligt att symptom skulle kunna uppstå. Tyvärr den bistra sanningen. Förlåt om jag låter hård ibland tjejer, jag är bara realistisk, rak och ärlig och vill inte invagga i en massa falskt hopp när det ännu inte är fysiskt möjligt
    är glad för att du är ärlig. är nog bara att man hoppas för intensvit så man börjar inbilla sig...
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 13:28:12 följande:
    [citat]
    Innan det fäster? Det vandrar från äggledaren ner till livmodern och delar celler Om det är befruktat så att säga
    [/ci
    innan det släpper i äggledaren är spermierna där och vänat då el hur funkar det
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?