• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 15:00:17 följande:
    Haha halvsynsk? Ja kanske, eller bara lärt mig att känna skillnad på önskan, hopp, tro och inutition Med risk för att låta besserwisser (vilket ni absolut inte får ta mig för!) så brukar jag ofta kunna känna på mig vad som är rätt å fel
    så vad blir det för mej då. finns det hopp el blir det en annan gång
  • Tessie80
    Trolltoka skrev 2009-06-12 15:00:17 följande:
    Haha halvsynsk? Ja kanske, eller bara lärt mig att känna skillnad på önskan, hopp, tro och inutition Med risk för att låta besserwisser (vilket ni absolut inte får ta mig för!) så brukar jag ofta kunna känna på mig vad som är rätt å fel
    Bevisligen så gör du ju det. Jag tror ju knappast att du ljuger så en ganska stark intuition lär du nog ha! Dela med dig då!
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 15:03:39 följande:
    Haha Får jag en känsla för någon av er så lovar jag att dela med mig
    kan du inte bara säga rakt av vad du tror nu. någon känsla måste du ju ha efer alla dessa tokiga frågor vi ställer dej hihi
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 15:11:05 följande:
    Faktiskt inte.
    okey vad synd
  • Tessie80
    Trolltoka skrev 2009-06-12 15:15:20 följande:
    Hade jag vetat vars min pendel var hade jag kunnat fråga den för skojs skull. Men just nu har jag bara min förlovningsring å den funkar bara på jag tyvärr =/
    Hur gör man då då? Jag har ju med en!
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-12 15:22:07 följande:
    Kan förklara sen om du orkar sjå dig. Har dottern i duschen som står å ropar på mig just nu
    samma här. väntar troget hihi el hur tessie
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?