• Anonym

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • bodegapeppe
    mikz skrev 2009-07-01 20:01:52 följande:
    Är de sifo som håller i dessa undersökningar? =)
    håller :P
  • Anonym (Trådstartaren)

    Anonym (xx) skrev 2009-07-02 05:41:06 följande:


    Ytterst få som har en kuklängd över 15 cm (6 inches) en.wikipedia.org/wiki/Penis_length
    Internationell sida. I Sverige finns det inte så många kineser så här är snittet säkert högre.
  • Anonym

    som tur är verkar svenska killar ha hygglig size...stackars kvinnorna i Asien...huuu va hemskt...kanske aldrig känna nått...

    18 cm eller mer är skönt....

  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-02 12:57:42 följande:
    som tur är verkar svenska killar ha hygglig size...stackars kvinnorna i Asien...huuu va hemskt...kanske aldrig känna nått... 18 cm eller mer är skönt....
    Har du sett asiatiska kvinnor? Ganska små dom med...kanske kan hända att dom känner något när dom har sex med asiatiska män.
  • honkie
    Anonym skrev 2009-07-02 23:27:02 följande:
    Har du sett asiatiska kvinnor? Ganska små dom med...kanske kan hända att dom känner något när dom har sex med asiatiska män.
    haha.. ja och tacksamma som fan är dom också. jag bara ääääälskar dom
  • Anonym

    Har haft allt från en pekfingerstor (nej, jag skojar inte) till en som jag inte kunde greppa runt och allt jag kan säga är att man vänjer sig. Första gången efter en stor till en mera normal så "märks" det mera.
    Skulle jag välja den perfekta kuken så skulle den vara ganska grov men inte alltför lång.

  • Anonym

    Tänk dig för om du byter till en kille med mindre kuk. Dem som har gjort det har ofta ångrat sig.

  • Anonym (Nöjd)

    Anonym (Majsan) skrev 2009-07-01 13:54:02 följande:


    Har bytt från en med en penis över normal (tror jag, har inte så himla många referenser), till en med en betydligt mindre.Jag tycker jag har så himla mycket bättre sexliv numera, då den med mindre penisen är så mycket mer lyhörd för mina reaktioner, o allt runtom själva penetrationen är så mycket bättre, men faktiskt är det även så att den där lilla snoppen kommer åt fler stimulerande punkter inne i mej än den med större snorre gjorde.Så HUR killen o du samspelar gällande sex betyder så mycket mer än storleken! och jag var absolut inte bedövad för mindre skala då jag bytte från L till S!samtidigt: visst hade det varit toppen om min nya hade haft mitt ex storlek, men sin nuvarande teknik o lyhördhet. För vissa ställningar är trots allt mindre roliga nu, o de där sköna punkterna hade vi kanske kunnat hitta ändå, man behöver ju inte köra i botten varje gång... men det är i drömmarna det, i verkligheten är jag väldigt nöjd att ha hittat en så skön partner att ha sex med. Kan inte få nog av honom!
    Kunde varit jag som skrivit detta!
    Bytte oxå och har inte ångrat mig en dag! Mycket bättre sexliv idag.
    Det beror på killen, inte stl på kuken. :)
Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...