• Anonym (ruset)

    Missbruka stilnoct...?

    Finns det fler än jag...?
    Jag tar gärna min tablett när barnen sover men jag går inte och lägger mig utan gillar den känsla som tabletten ger mig {#lang_emotions_undecided} Numer är den känslan inte så stark längre tryvärr och jag antar att det är för att jag blivit tolerant och beroende både fysiskt och psykiskt Har försökt ta två i stället men mår jäkligt illa bara så det gör jag inte mer... Skäms för mitt sätt, undrar om det finns fler....?
    Jag är en person där jag tror omgivningen i sista hand skulle ens ana att jag missbrukar lkm Jobbar dessutom i vården... Fan vad svårt detta blev....

  • Svar på tråden Missbruka stilnoct...?
  • Anonym (ruset)

    Måste bara tilägga att det känns så "skönt" på något vis att kunna skriva om det här, på nåt vis känns det som att jag mer o mer erkänner för mig själv vad det faktiskt är jag håller på med, ett missbruk. Jag är glad att tråden lever och jag hoppas att den kanske kan hjälpa någon till att INTE använda Stilnoct som jag gör.... OM man tar den som man ska dvs "vid sängkanten" så fungerar den väldigt väl enligt mig, man somnar gott om man annars har problem med det vilket jag ju har.

  • Anonym (ruset)
    Anonym skrev 2009-07-20 16:29:02 följande:
    mycket tjafs och pajkastning i den här tråden...
    Jo det förstås, personligen tar jag inte åt mig sånt ignorerar det helt...
  • Anonym (ruset)

    I kväll har jag bestämt att ta tabletten "vid sänkanten", ska verkligen försöka komma ur detta nu... Håll tummarna snälla ni....

  • Chivasreal

    Anonym (ruset) skrev 2009-07-21 17:03:11 följande:


    I kväll har jag bestämt att ta tabletten "vid sänkanten", ska verkligen försöka komma ur detta nu... Håll tummarna snälla ni....
    Håller tummarna är säker på att du klarar det eftersom du är väldigt medveten om vad du gör. Men går det inte i dag så går det bättre i morgon men jag hålelr tummarna å önskar lycka till
  • Anonym (ruset)
    Chivasreal skrev 2009-07-21 19:27:05 följande:
    Anonym (ruset) skrev 2009-07-21 17:03:11 följande: Håller tummarna är säker på att du klarar det eftersom du är väldigt medveten om vad du gör. Men går det inte i dag så går det bättre i morgon men jag hålelr tummarna å önskar lycka till
    Tuuusen tack, än så länge har jag inte tagit någon men det känns åt h*****e jobbigt
  • Chivasreal

    Anonym (ruset) skrev 2009-07-21 21:51:08 följande:


    Tuuusen tack, än så länge har jag inte tagit någon men det känns åt h*****e jobbigt
    Hur gick det?
  • Anonym (ruset)

    Usch jag sitter här gråter faktiskt (Ensam hemma, barnen sover). Jag klarade det inte igår Det får mig ännu mer att inse hur "fast" jag är idetta Än så länge har jag inte tagit någon ikväll, ensam hemma med barnen och ja... Men guuud att det kan vara sååå jobbigt att skita i dem!!!! Nu förstår jag ännu mer vilket grepp dem har om mig...

    Varma tack för att du bryr dig....

  • Chivasreal

    Anonym (ruset) skrev 2009-07-22 20:35:11 följande:


    Usch jag sitter här gråter faktiskt (Ensam hemma, barnen sover). Jag klarade det inte igår Det får mig ännu mer att inse hur "fast" jag är idetta Än så länge har jag inte tagit någon ikväll, ensam hemma med barnen och ja... Men guuud att det kan vara sååå jobbigt att skita i dem!!!! Nu förstår jag ännu mer vilket grepp dem har om mig... Varma tack för att du bryr dig....
    Jag är säker på att du klara det om inte igår så nog idag du verkar veta att du har svårt då kan man till slut jag vet du kan helt säkert kram om dig
  • Anonym (sluta nu)

    Anonym (ruset) skrev 2009-07-22 20:35:11 följande:


    Usch jag sitter här gråter faktiskt (Ensam hemma, barnen sover). Jag klarade det inte igår Det får mig ännu mer att inse hur "fast" jag är idetta Än så länge har jag inte tagit någon ikväll, ensam hemma med barnen och ja... Men guuud att det kan vara sååå jobbigt att skita i dem!!!! Nu förstår jag ännu mer vilket grepp dem har om mig... Varma tack för att du bryr dig....
    Alltså, vad får du ut av ge dig själv dåligt samvete och klassa dig själv som en missbrukare?
    ja, du använder stilnockt till lite mer än bara det den var designad för.
    När du byggde upp toleransen och med det började tappa bort effekten så ökade du dosen, det funkade inte för dig och med det så kan du sluta använda ordet missbruk.

    Ta din tablett, gå och lägg dig eller var upp i nån timme, vilket nu får dig att må bäst och fortsätt att må bra för övrigt också.

    Beträffande tabletten som har en ?sån grep om dig?, du har nått i din hand som får dig att må bra och det påverkar inte nån annan förutom dig, det är inte det enklaste att motivera sig själv att inte må bra.
Svar på tråden Missbruka stilnoct...?