• Anonym

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Anonym (Ja, tack!)

    nu måste vi hålla liv i den här tråden!

  • Anonym

    Det tycker jag med...
    Idag undrade jag "Varför det är tabubelagt att snack om analsex?" med sina kompisar som ändå vet allt om mig och jag vet allt om deras. Eller inte allt men vi har en bra och öppen dialog om livet och allt som hör där till.

    Men analsex förknippas ju jämt i media som äckligt och onaturlig, så har jag iaf uppfattat det.

  • Anonym (Ja, tack!)
    Anonym skrev 2009-08-19 19:50:18 följande:
    Det tycker jag med... Idag undrade jag "Varför det är tabubelagt att snack om analsex?" med sina kompisar som ändå vet allt om mig och jag vet allt om deras. Eller inte allt men vi har en bra och öppen dialog om livet och allt som hör där till.Men analsex förknippas ju jämt i media som äckligt och onaturlig, så har jag iaf uppfattat det.
    det undrar jag också! ett fåtal gånger har jag halkat in på ämnet med några vänner, men det är ju inte alls samma sak som att prata bara sex. kanske för att man är rädd att dom ska tycka man är just äcklig och onaturlig?
  • Anonym (?)

    kan man komma (få orgasm) genom analt-sex?? hmm hur går det till?

  • Anonym (?)

    ge era bästa tips på ett skönt analt sex! snälla...är sugen på det.... men är otroligt rädd för smärtan...har testat det 2 ggr med min sambo...men det gör ju fruktansvärt ont... är as rädd att gå sönder där bak.... men samtidigt är jag as sugen på analt...

  • Anonym

    Anonym (?) skrev 2009-08-19 20:14:18 följande:


    kan man komma (få orgasm) genom analt-sex?? hmm hur går det till?
    JA man kan få/får fantasiska orgasmer genom analsex... Jag får det fast jag kan inte få vaginala...
  • Anonym (omvänd)

    Anonym (?) skrev 2009-08-19 20:14:18 följande:


    kan man komma (få orgasm) genom analt-sex?? hmm hur går det till?
    Ja, det kan man.
    Det har att göra med hur nerverna är riggade och på samma sätt som att alla inte kan nå orgasm genom vaginal stimulans så kan alla inte nå orgasm analt.

    Klitoris är ju också egentligen större än man tror då 'knoppen' bara är en liten del av hela. Förutom toppen så går det ju liksom ut på sidorna om vaginan och för oss som kan nå orgasm även analt gissar jag att det når så pass långt bakåt att det blir stimulans för klitoris även därifrån.
    Eller om det nu bara är toppen som kallas klitoris och resten har ett annat namn...
  • Anonym (Tjej som vill)

    Jag läste nånstans att det finns fler nervändar i anus än i klitoris. Vet inte om det stämmer.

  • Anonym

    Anonym (Tjej som vill) skrev 2009-08-20 10:28:56 följande:


    Jag läste nånstans att det finns fler nervändar i anus än i klitoris. Vet inte om det stämmer.
    Det stämmer. Fler än slidan också. Det är därför det kan göra så sjukt ont och samtidigt kan bli så sjukt skönt.

    Det är därför en felaktig uppfattning att killar, pga prostatan, är de som naturligt borde ha bäst förutsättningar för att njuta av analsex. Tjejerna vinner som vanligt.
  • Anonym

    Anonym (?) skrev 2009-08-19 20:15:52 följande:


    ge era bästa tips på ett skönt analt sex! snälla...är sugen på det.... men är otroligt rädd för smärtan...har testat det 2 ggr med min sambo...men det gör ju fruktansvärt ont... är as rädd att gå sönder där bak.... men samtidigt är jag as sugen på analt...
    Sakta sakta. När killen är inne en bit, vänta till dess att det inte gör så ont och knulla försiktigt utan att gå djupare. När det blir skönt, börja gå djupare först då, en liten bit i taget.

    Men innan snoppen ens siktas mot bakmusen, ha vanligt sex där killen kanske smeker på utsidan där bak, sedan kanske stoppar in ett finger. Byt inte förrän du som tjej börjar känna ett sexuellt sug i analen.
Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex