• Svar på tråden Vi från tråden som väntat barn i April och nu fått vår älskling del 7
  • Linsenstinsen

    Hej hej..Har också hittat hit! beklagar sorgen Saarraa! Jag miste själv en gammal vän/kärlek för 1 månad sen.. Jobbigt! Såg bilder på Jonah på din blogg och Gud va söt han är!!!

  • SysterBus
    Saarraa skrev 2009-09-22 13:53:09 följande:
    Stackaren.. Hoppas Mollipecten hjälpte mot hostan! Jonah har Mollipect mot sin krupp, och sen bricanyl mot hosta. Och det hjälper faktiskt :)
    Hjälpte väl inte jättebra inatt tyvärr... Men vi ger det ett par dagar till. Skönt att det funkar så bra på Jonah!
    Tove föddes 25/4 -08!
  • Saarraa
    Linsenstinsen skrev 2009-09-22 18:51:14 följande:
    Hej hej..Har också hittat hit! beklagar sorgen Saarraa! Jag miste själv en gammal vän/kärlek för 1 månad sen.. Jobbigt! Såg bilder på Jonah på din blogg och Gud va söt han är!!!
    Tack så mycket, det är jobbigt.. Men man får försöka minnas dom goda stunderna man fick tillsammans :) Åh tack så mycket :D Har precis lagt upp en till bild på han ;P

    Beklagar förlusten av din vän/kärlek :(
  • Saarraa
    SysterBus skrev 2009-09-22 20:15:00 följande:
    Hjälpte väl inte jättebra inatt tyvärr... Men vi ger det ett par dagar till. Skönt att det funkar så bra på Jonah!
    Jag håller tummarna :)
  • bebisprat

    Saarraa: Har inte läst bloggen, beklagar ändå, förstår att någon du kände har gått bort. Beklagar också till Emelie eftersom hon verkar ha känt personen i fråga ännu mer.

    För att gå från något väldigt tungt till en ytlig fråga: Vad väger era små?

    Min klump väger 14 kg. Han e sååå tung att bära på. Hehe. Vi ärvde kläder av tvååringen som vi brukar ärva av och nu är de kläderna nästan för små. Tror har kommer bli en stooor kille. Har strl 92 redan.

  • t h o w e
    bebisprat skrev 2009-09-27 10:33:38 följande:
    Saarraa: Har inte läst bloggen, beklagar ändå, förstår att någon du kände har gått bort. Beklagar också till Emelie eftersom hon verkar ha känt personen i fråga ännu mer. För att gå från något väldigt tungt till en ytlig fråga: Vad väger era små?Min klump väger 14 kg. Han e sååå tung att bära på. Hehe. Vi ärvde kläder av tvååringen som vi brukar ärva av och nu är de kläderna nästan för små. Tror har kommer bli en stooor kille. Har strl 92 redan.
    vet inte alls vad Wille väger nu.
    Men han har också storlek 92..

    T.o.m 98 på vissa tjocktröjor..
  • SysterBus
    bebisprat skrev 2009-09-27 10:33:38 följande:
    Saarraa: Har inte läst bloggen, beklagar ändå, förstår att någon du kände har gått bort. Beklagar också till Emelie eftersom hon verkar ha känt personen i fråga ännu mer. För att gå från något väldigt tungt till en ytlig fråga: Vad väger era små?Min klump väger 14 kg. Han e sååå tung att bära på. Hehe. Vi ärvde kläder av tvååringen som vi brukar ärva av och nu är de kläderna nästan för små. Tror har kommer bli en stooor kille. Har strl 92 redan.
    Vet inte heller vad Tove väger nu... Men hon har ju alltid varit liten. Har storlek 74/80 nu.

    Hur är det annars med er?
    Tove föddes 25/4 -08!
  • SysterBus

    Är det någon som hunnit vara på 18 månaders kontroll än? Vi fick kallelse till början av november. Skall bli kul, var ju evigheter sen sist... Jobbigt med sprutan bara nu när hon blivit så stor att hon förstår lite mer...

    Det går jättebra för Tove på dagis nu, känns som hon har kommit över en tröskel. Hon kramar fröknarna, kan alla barnens namn och blir inte ledsen längre när vi hämtar henne. Hon kan fortfarande vara ledsen när vi lämnar, men inte alls på samma sätt som för någon vecka sedan.


    Tove föddes 25/4 -08!
  • t h o w e
    SysterBus skrev 2009-09-29 16:41:55 följande:
    Är det någon som hunnit vara på 18 månaders kontroll än? Vi fick kallelse till början av november. Skall bli kul, var ju evigheter sen sist... Jobbigt med sprutan bara nu när hon blivit så stor att hon förstår lite mer...Det går jättebra för Tove på dagis nu, känns som hon har kommit över en tröskel. Hon kramar fröknarna, kan alla barnens namn och blir inte ledsen längre när vi hämtar henne. Hon kan fortfarande vara ledsen när vi lämnar, men inte alls på samma sätt som för någon vecka sedan.
    vi ska dit den 26/10..
    Jag vill ju gå nu för att se hur
    lång han har blivit :P
Svar på tråden Vi från tråden som väntat barn i April och nu fått vår älskling del 7