• Anonym

    Illaluktande flytningar efter att han kommit i mig....

    Jag blir snart tokig på det här, och skäms ju som en hund oxå!
    Jag & sambon försöker skaffa vårt andra barn nu och alltid dagen efter och ett par dagar efter att vi haft sex (då han kommit i mig) så luktar mina flytningar så ILLA En riktigt stinkande fisklukt som går igenom kläder och allt, inte alls vidare mysigt. Har vi inte haft sex på ett tag så är mina flytningar helt normala och luktar inte alls.

    Är det här normalt eller vad beror det på?

  • Svar på tråden Illaluktande flytningar efter att han kommit i mig....
  • gaffsan

    Använd Lactal efter sex. Hans sperma rubbar antagligen ditt ph-värde

  • Anonym
    gaffsan skrev 2009-10-06 15:27:47 följande:
    Använd Lactal efter sex. Hans sperma rubbar antagligen ditt ph-värde
    Aha, tack då ska jag göra det! Men går det tillbaka av sig självt sen eller? Ja tänkte att man kan väl inte ta Lactal hur ofta och länge som helst?
  • Anonym (bollen)

    Går du på toan efteråt? provat att duscha efter?

  • Anonym
    Anonym (bollen) skrev 2009-10-06 19:54:25 följande:
    Går du på toan efteråt? provat att duscha efter?
    Ja, självklart! Jag duschar direkt efter, och det gör jag för övrigt varje dag. Tvättar mig med intimtvätt.
  • gaffsan
    Anonym skrev 2009-10-06 19:53:02 följande:
    Aha, tack då ska jag göra det! Men går det tillbaka av sig självt sen eller? Ja tänkte att man kan väl inte ta Lactal hur ofta och länge som helst?
    Lactal är ju bara nyttiga bakterier, du kan ju ta en efter samlag och kolla om det räcker {#lang_emotions_sunny} annars får du väl ta två dagar
  • Anonym (bollen)
    Anonym skrev 2009-10-06 20:06:59 följande:
    Ja, självklart! Jag duschar direkt efter, och det gör jag för övrigt varje dag. Tvättar mig med intimtvätt.
    då hade ja nog provat med Lactal om ja va du å blir de inte bättre av det hade ja nog kontaktat min BM.

    Lycka till! =)
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-06 15:21:13 följande:
    Jag blir snart tokig på det här, och skäms ju som en hund oxå!Jag & sambon försöker skaffa vårt andra barn nu och alltid dagen efter och ett par dagar efter att vi haft sex (då han kommit i mig) så luktar mina flytningar så ILLA En riktigt stinkande fisklukt som går igenom kläder och allt, inte alls vidare mysigt. Har vi inte haft sex på ett tag så är mina flytningar helt normala och luktar inte alls.Är det här normalt eller vad beror det på?
    Vet PRECIS vad du menar. Men jag kom på att om jag tvättar mig direkt efteråt så luktar det inte sen. Det var enda sättet för mig för inte vill man lukta så på jobbet dagen efter inte.
  • Anonym (&&)

    Hej!

    Har precis samma problem! Har varit till Gyn å mina flytningar är helt normala.. Jag använder Lactal ibland dock inte under ett par dagar vid Äl då den kan försämra miljön för spermierna..

    När vi har använt kondom innan bebisplanerna så har det inte luktat nånting..

    Jag duschar av underlivet efter sex men det är ju inuti lukten kommer inifrån.. Bläää

  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-07 08:19:44 följande:
    Vet PRECIS vad du menar. Men jag kom på att om jag tvättar mig direkt efteråt så luktar det inte sen. Det var enda sättet för mig för inte vill man lukta så på jobbet dagen efter inte.
    Skönt att höra att det finns fler som har det såhär!
    Tyvärr så har jag provat att tvätta mig direkt och det hjälper inte Verkar som att det är sperman som är kvar i mig (även om jag försöker få ut så mycket jag bara kan) som gör att det luktar.. Såhär har det ju inte varit förrut, någonsin, under våra 10 år tillsammans. Undrar vad det kan bero på...
  • Anonym
    Anonym (&&) skrev 2009-10-07 08:49:54 följande:
    Hej! Har precis samma problem! Har varit till Gyn å mina flytningar är helt normala.. Jag använder Lactal ibland dock inte under ett par dagar vid Äl då den kan försämra miljön för spermierna.. När vi har använt kondom innan bebisplanerna så har det inte luktat nånting.. Jag duschar av underlivet efter sex men det är ju inuti lukten kommer inifrån.. Bläää
    Hur tycker du att Lactal funkar annars då? Tar du en direkt efter sexet och några dagar framåt eller?
    Precis, lukten kommer inifrån, luktar som jag vet inte vad. Riktigt äcklig känner man sig
Svar på tråden Illaluktande flytningar efter att han kommit i mig....