• Mizca

    Vi som sökt utbildning på högskolan VT 2010

    Någon mer här som ansökt till högskolestudier till 2010?

  • Svar på tråden Vi som sökt utbildning på högskolan VT 2010
  • Camilla1981

    Jag har sökt in till Socionomprogrammet i Stockholm...Håller tummarna hårt att vi kommer in nu då?
    Ska ni göra högskoleprovet?

  • Nericia

    jag har nu sökt in till arbetsterapeutprogrammet på distans, örebro. återstår o se om man kommer in


    Det är som det är, det blir som det blir.
  • Mizca

    Då var det sista ansökningsdagen för att komma med i tid .. Spännande. Nu väntar vi bara på början av dec =)

  • MammaMuu80

    Jag läser redan första terminen till lärare, men är lite osäker på om det verkligen är rätt för mig och har nu sökt in till sjuksköterskeprogrammet både i lund och malmö .. så får vi se vad som händer

  • Simfot

    jag har sökt sjuksköterskeprogrammet, så vi får se om jag kommer in. Är inte 100% säker på om jag vill gå det med kommer jag in får jag ta beslutet då.

  • MammaMuu80
    Simfot skrev 2009-10-15 20:59:48 följande:
    jag har sökt sjuksköterskeprogrammet, så vi får se om jag kommer in. Är inte 100% säker på om jag vill gå det med kommer jag in får jag ta beslutet då.
    Ja det är ju bättre att söka och sen tacka nej, än att man inte söker och ångrar sig
  • Camilla1981

    Jag har sökt alla tre inriktningar på socionom som finns i Stockholms universitet, men jag tror inte jag kommer in! Det är så otroligt många sökande! Varför skulle just jag ha sån tur?

Svar på tråden Vi som sökt utbildning på högskolan VT 2010