• Mizca

    Vi som sökt utbildning på högskolan VT 2010

    Någon mer här som ansökt till högskolestudier till 2010?

  • Svar på tråden Vi som sökt utbildning på högskolan VT 2010
  • valkyrian
    Camilla1981 skrev 2009-11-17 17:55:58 följande:
    Ja haha dom här 3 veckorna kommer kännas LÅNGA. Tänk om man inte ens är med i urval 1 då????
    Hehe lär inte jag vara... Har 17,84 och det är verkligen on the edge i andra urvalet på civ ek. Men som sagt, kommer jag inte in gör jag högskoleprovet och försöker till hösten, så länge pluggar jag företegsekonomi. Så jaa.. väldigt lång väntan för mig men det blir intressant med statistik från urval ett den lär ju indikera på hur urval 2 blir.
  • valkyrian
    Camilla1981 skrev 2009-11-17 18:10:02 följande:
    Jag har redan gjort det, fick svar idag att jag fick det beviljat, alltså om jag kommer in :)
    Hmm.. skall man gö dä?
  • Bästamorsan

    Sassy: Jag har sökt lärarutbildningen = låga intagningspoäng,
    har sökt förut och kommit in, söker i folkhögskolegruppen,
    har högst betyg där och det är inte lika många som söker...

  • Camilla1981
    valkyrian skrev 2009-11-17 19:38:00 följande:
    Hmm.. skall man gö dä?
    Jo men gör det! Lika bra att ha det gjort... Jag har också kollat förra VT intagningsstatistik och det lär nog inte bli så lätt för mig heller att komma in....
  • Camilla1981

    HJÄLP!! Jag fick ett mail igår från antagningen där det stod att jag skulle gå in och kontrollera kontrolluppgifter. Gjorde det och nu står det OBEHÖRIG!! Att jag inte är behörig mina sökta program!! Detta måste väl bero på att jag inte har skickat in mitt slutbetyg? Jag har ju skickat in betyg men inte slutbetyget. Nu blir jag OROLIG!!!

  • Tecken
    Camilla1981 skrev 2009-11-18 08:37:38 följande:
    HJÄLP!! Jag fick ett mail igår från antagningen där det stod att jag skulle gå in och kontrollera kontrolluppgifter. Gjorde det och nu står det OBEHÖRIG!! Att jag inte är behörig mina sökta program!! Detta måste väl bero på att jag inte har skickat in mitt slutbetyg? Jag har ju skickat in betyg men inte slutbetyget. Nu blir jag OROLIG!!!
    Ring antagningen genast, för att stilla din oro!
  • Camilla1981

    Jag ringde antagningen precis och enligt dem så är det mitt slutbetyg som saknas!! Jag har ju skickat in det idag så...Gud vad rädd jag blev!! Men hon sa ändå att jag ska hålla koll så att slutbetyget verkligen kommer fram.

  • Tecken
    Camilla1981 skrev 2009-11-18 11:21:07 följande:
    Jag ringde antagningen precis och enligt dem så är det mitt slutbetyg som saknas!! Jag har ju skickat in det idag så...Gud vad rädd jag blev!! Men hon sa ändå att jag ska hålla koll så att slutbetyget verkligen kommer fram.
    Bra, det mesta kan ordna sig med ett telefonsamtal
  • Camilla1981
    Tecken skrev 2009-11-18 11:23:58 följande:
    Bra, det mesta kan ordna sig med ett telefonsamtal
    Jo...Men nu har jag fått för mig att jag har mindre chans att komma in bara för att jag kompletterar....
Svar på tråden Vi som sökt utbildning på högskolan VT 2010