• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    L jung skrev 2009-11-18 16:19:32 följande:
    Hej tjejer... bry er inte om åldrar... jag är fyllda 50bast och min MAN är 35!! Har aldrig varit lyckligare och så här har det varit i över 7 år nu!!! GO FOR IT!! Vi lever bara en gång...♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is it ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Right on!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Jo ni har helt rätt det är så jag resonerar också, jag är bara rädd att han tycker tvärtom...


    BooBoo skrev 2009-11-18 16:15:15 följande:
    Inte bry dig om åldern nu.. Som sagt.. Min syrra är 24 och hennes boyfriend 41.. Go for it
    L jung skrev 2009-11-18 16:19:32 följande:
    Hej tjejer... bry er inte om åldrar... jag är fyllda 50bast och min MAN är 35!! Har aldrig varit lyckligare och så här har det varit i över 7 år nu!!!GO FOR IT!! Vi lever bara en gång...
  • Bevabus

    Jesus Christ.....
    Har hittat mera om honom. Han är med i ett band (eller det har inte uppdaterats på hemsidan ett tag så jag vet inte om han fortfarande är kvar) men han var iaf sångare där...rockband, inte särskilt bra låtar men men
    Han fanns med i en video på youtube också till ett annat band, men man ser inte mycket av honom...
    Han gör sig inte så bra på bild, han är mycket sötare på riktigt Jag vet inte om hans livsstil är som min direkt...
    Men jag ska inte "Jump ahead"...
    Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig på körskolan och hur det går på lilla uppkörningen jag kan ju inte nämna att jag har sett hans rockband heller haha, värsta stalkern ju...

  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-18 17:13:45 följande:
    Jesus Christ.....Har hittat mera om honom. Han är med i ett band (eller det har inte uppdaterats på hemsidan ett tag så jag vet inte om han fortfarande är kvar) men han var iaf sångare där...rockband, inte särskilt bra låtar men menHan fanns med i en video på youtube också till ett annat band, men man ser inte mycket av honom...Han gör sig inte så bra på bild, han är mycket sötare på riktigt Jag vet inte om hans livsstil är som min direkt...Men jag ska inte "Jump ahead"...Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig på körskolan och hur det går på lilla uppkörningen jag kan ju inte nämna att jag har sett hans rockband heller haha, värsta stalkern ju...
    haha..
  • L jung
    Bevabus skrev 2009-11-18 17:48:29 följande:
    den här artikeln gillar jag www.expressen.se/sex/1.1756695/lyckligt-akten...
    Funkar bra med yngre man också!! {#lang_emotions_cool}

    Se bara på Demi Moore, Kristin Kaspersson, Kerstin Dellert osv osv... OCH 'moi'!!
    hehe'
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

    helt sant
    L jung skrev 2009-11-18 19:02:02 följande:


    Funkar bra med yngre man också!! Se bara på Demi Moore, Kristin Kaspersson, Kerstin Dellert osv osv... OCH 'moi'!!hehe'
  • KikiBoo

    Godmorgon!
    Legat o slumrat i två timmar sen Vikke kom hem från jobb.. Fan vad trött jag är..
    En kopp varm choklad kankse...

    Nu nattas barn av far i hus.. Blev lite sent .. Well well


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael