• Anonym (Nyfiken)

    Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?

    Sitter här och tänker på hur det blir som med tanke på alla som är otrogna eller bara har ett ombytligt sexliv.
    Har du någonsin haft oskyddat sex med en kille och senare samma dag kommit hem och haft oskydddat sex igen med en annan kille eller din pojkvän/man så att han ovetande fått "köra i" den första killens spermarester liksom ?

  • Svar på tråden Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?
  • Anonym (Nyfiken)
    Saaaraa skrev 2009-11-20 23:04:44 följande:
    Nej det gjorde han inte :b Det hände för några år sen... jag kände tjejen och den sprutande killen är min nuvarande man ;b den andra stackaren, ja... honom var det synd om när han fick veta det efteråt.Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:03:09 följande:
    Jasså, han fick veta det. Berättade hon det efteråt eller ?
  • LyckligtSlut

    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:11:36 följande:


    Inte vad jag minns låter lite tveksamt...kanske ändå varit något här...*hihi*
    Haft en del vilda fester bakom mig, därav tvekandet, men OSKYDDAT har jag nog bara haft med fem i mitt liv, tre pojkvänner och två slarv och inte vid samma tidpunkt eller ens halvår så skulle inte tro det, men KAN ha undsluppit mitt minne under singelperiod, men tror verkligen inte det...
  • Anonym

    Räknar du det som oskyddat när man går på p-piller? Spermablandningarna blir ju likadana...

  • Anonym (Nyfiken)
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 23:17:10 följande:
    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:11:36 följande:
    Haft en del vilda fester bakom mig, därav tvekandet, men OSKYDDAT har jag nog bara haft med fem i mitt liv, tre pojkvänner och två slarv och inte vid samma tidpunkt eller ens halvår så skulle inte tro det, men KAN ha undsluppit mitt minne under singelperiod, men tror verkligen inte det...
    Känner mig rätt tråkig själv...har aldrig varit på någon fest med såna vilda aktiviteter. Kanske är tur när man läser Saaaraas berättelse...
  • Saaaraa

    Haha, båda grabbarna är kompisar så det kom fram när de pratade om vem de hade "erövrat" på festen :b
    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:13:15 följande:


    Jasså, han fick veta det. Berättade hon det efteråt eller ?
  • Anonym (Porrisen)

    Jag har gjort det en gång, sen har det varit nån gång då det handlat om samma dygn

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2009-11-20 23:23:56 följande:
    Räknar du det som oskyddat när man går på p-piller? Spermablandningarna blir ju likadana...
    Ja, precis. Menar med oskyddat att man inte använder någon kondom som samlar upp det liksom.
  • Anonym (Nyfiken)

    Anonym (Porrisen) skrev 2009-11-20 23:28:20 följande:


    Jag har gjort det en gång, sen har det varit nån gång då det handlat om samma dygn
    Hur gick det till ? Visste de om varann ?
  • Anonym (hm)

    min kompis följde med en kille hem från krogen och sov där.. dagen efter var han tvungen att sticka till jobbet..
    typ 30min senare hade hon sex med hans kompis som oxå sovit där....

    oskyddat med bägge två... ;)

  • Anonym

    Åkte på kryssning en fredag och hade sex med en kille. Sen när båten kom tillbaka på lördagskvällen åkte jag hem till en kompis och förfestade, sen gick vi ut och jag träffade på en kille på krogen som jag sen hade sex med hemma hos honom. Jag hade inte hunnit åka hem och duscha eller nåt emellan... inget jag brukar pyssla med, men han var så JÄVLA snygg så jag kunde fan inte låta bli. Är nog bland det snyggaste jag sett fortfarande... Han på båten däremot var bara riktigt riktigt dumt.

Svar på tråden Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?