• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Farfalla
    ramone1 skrev 2009-12-17 18:22:16 följande:
    om dom kommit in så kan dom ha varit borta efter två timmar.
    Haha jo det vet jag.. Tänkte bara på att jag sett dom båda dom senaste gångerna jag varit där..
  • littlemisstrouble
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-17 15:19:06 följande:
    Oh, jag som kände att jag kommer att gå omvägar om Morgan är i varuhuset när jag är där. Han verkar ... hmm, läskig! (Eller så är det bara för att han påminner en del om mitt ex. )
    haha vilket ex menar du? obs du behöver inte svara här i tråden ..hehe
    Planering är a och o......
  • Arctura
    Freksta skrev 2009-12-17 18:21:43 följande:
    Bild skickad till mailen =)
    Tack tackilitack Mailat tillbaka!!
  • Ekorrfamiljen
    Farfalla skrev 2009-12-17 16:48:15 följande:
    Hejsan!Var på gekås förra veckan och fick då tag på en så fin tavla, rosa ram med texten princess och plats för några foton..Det var den sista, men jag vet att jag sett sådana tidigare för länge sen där.Och skulle nu vilja ha en till fast då med prince.. Någon som vet om det kommit in nya?
    Såg bara med princess när vi var där. Finns det med prince också alltså? lillabus81: Hehe, tror du vet vem jag menar.. kanske..
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Farfalla
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-17 22:20:57 följande:
    Såg bara med princess när vi var där. Finns det med prince också alltså? lillabus81: Hehe, tror du vet vem jag menar.. kanske..
    Hmm alltså jag antar det.. eller? Haha jag blev lite osäker nu.. Men jag skulle iaf önska att det finns och att jag får tag på en hehe
  • caroline 32
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-17 15:19:06 följande:
    Oh, jag som kände att jag kommer att gå omvägar om Morgan är i varuhuset när jag är där. Han verkar ... hmm, läskig! (Eller så är det bara för att han påminner en del om mitt ex. )
    Han var där i måndags då jag var där,helt ofarlig faktiskt{#lang_emotions_wink}
  • littlemisstrouble
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-17 22:20:57 följande:
    Såg bara med princess när vi var där. Finns det med prince också alltså? lillabus81: Hehe, tror du vet vem jag menar.. kanske..
    oj hm njae inte helt hundra, minns inte någon som kan likna honom
    Planering är a och o......
  • sandrafia
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-17 15:19:06 följande:
    Oh, jag som kände att jag kommer att gå omvägar om Morgan är i varuhuset när jag är där. Han verkar ... hmm, läskig! (Eller så är det bara för att han påminner en del om mitt ex. )
    Haha du tänkte precis det jag gjorde hehe
    När jag var på Gkås för någon vecka sen så letade jag efter tandborstar när jag gick in i en gång höll jag på gå in i Morgan å jag vände tvärt å gick in i nästa gång istället, varför jag gjorde det vet jag inte, tror det mest bara var för att jag kände igen honom.
  • AochJsMamma
    littlemisstrouble skrev 2009-12-17 23:03:07 följande:
    Tycker dock att dom kunde ha något annat än cirkusmusik när dom visar morgan i bild.
    Sant...
Svar på tråden Gekås vol 13