• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Shoppingtokig
    Dejsi skrev 2010-01-09 11:28:59 följande:
    Åkte till Ullared i somras för första gången. Jättebesviken. Fanns inget av värde att köpa. Finns nån mer besviken?
    Visst har det varit saker som inte funnits som man letat efter, men jag har aldrig varit besviken. För en shoppingtokig är en tur till Ullared livet
  • Dejsi
    Shoppingtokig skrev 2010-01-09 11:58:23 följande:
    Visst har det varit saker som inte funnits som man letat efter, men jag har aldrig varit besviken. För en shoppingtokig är en tur till Ullared livet
    Aha, förstår
  • Tezz80

    Lägesrapport från idag, rätt lugnt och för första gången hann jag med typ allt jag ville. Dottern testade Lekplatsen och det var en hitt. Underbar personal som verkligen är engagerad. Saga var ensam typ hela tiden och de lekte massor med henne och Saga älskade bilarna som de har där... så hoppsan det blev visst att köpa med sig en sån hem för julklappspengarna från farfar Någon mer som köpt sån?

    WeSing kostar förresten 549:-
    Tyckte att det mesta fanns, rådde som vanligt brist på klänningar till barn. Strumbyxor i strlk 110/116 var typ slut och jag hittade inte heller pyjamas till sonen i 86/92 som jag ville ha... annars kom vi hem med långt mycket mer än det vi hade tänkt. Som vanligt med andra ord. Ska in och rota lite i påsarna strax

    Att jag inte hittade mycket kläder till mig själv berodde nog inte främst på utbudet utan på min smak och kräsenhet. Men det blev fler plagg än vanligt i alla fall.... jag är nöjd med resan.

  • mammasunshine
    mammasunshine skrev 2010-01-02 16:25:35 följande:
    Jag undrar om det är någon som har koll på om de har tagit fram vår/sommar sortimentet redan? Jag ska dit om några veckor och är på jakt efter en gunga.
    Puffar igen..
  • TeDrickaren

    Någon som vet vad Pippihuset kostar på gekås??, tacksam för svar


    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Ellien
    TeDrickaren skrev 2010-01-09 21:49:41 följande:
    Någon som vet vad Pippihuset kostar på gekås??, tacksam för svar
    Letar i minnet och 299kr ploppar upp... Med viss reservation för att minnet sviker
  • Tezz80
    mammasunshine skrev 2010-01-09 21:48:41 följande:
    Puffar igen..
    Nu letade inte jag efter gunga men jag såg ingen. Väldigt lite utelek så det är nog inte framme än.
  • Anna i Skåne
    Tezz80 skrev 2010-01-09 20:08:40 följande:
    Lägesrapport från idag, rätt lugnt och för första gången hann jag med typ allt jag ville. Dottern testade Lekplatsen och det var en hitt. Underbar personal som verkligen är engagerad. Saga var ensam typ hela tiden och de lekte massor med henne och Saga älskade bilarna som de har där... så hoppsan det blev visst att köpa med sig en sån hem för julklappspengarna från farfar Någon mer som köpt sån? WeSing kostar förresten 549:- Tyckte att det mesta fanns, rådde som vanligt brist på klänningar till barn. Strumbyxor i strlk 110/116 var typ slut och jag hittade inte heller pyjamas till sonen i 86/92 som jag ville ha... annars kom vi hem med långt mycket mer än det vi hade tänkt. Som vanligt med andra ord. Ska in och rota lite i påsarna strax Att jag inte hittade mycket kläder till mig själv berodde nog inte främst på utbudet utan på min smak och kräsenhet. Men det blev fler plagg än vanligt i alla fall.... jag är nöjd med resan.
    Finns där en lekplats? Där man kan lämna barnen eller?
Svar på tråden Gekås vol 13