• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • jojojojojo

    hoppas på lugnt imorgon, skall ner med mannen å hans barn...
    men vi åker så vi e där när det öppnar,


    BF 2010-06-28
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-02-12 13:37:48 följande:
    ja gör det! Det har visserligen varit helt nya, men om dina barn inte använt den så mkt för att de inte gillat den så är den väl i superfint skick, o då får du nog en bra slant för den. O så erbjud att skicka med typ dhl för låg frakt..blir nog toppen! Vad tror ni om imorgonbitti strax efter öppning?? Mkt folk eller fortf lungt?
    Jag tror att det är lugnare denna helgen än nästa eftersom sportlovet är v8 häromkring fast å andra sidan så är det v 7 där jag är uppvuxen cirka 8 mil från Gekås{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-02-12 14:14:40 följande:
    Jag tror att det är lugnare denna helgen än nästa eftersom sportlovet är v8 häromkring fast å andra sidan så är det v 7 där jag är uppvuxen cirka 8 mil från Gekås
    lite så jag resonerar oxå..vi ska till svärmor i varberg, så då måste det ju bli ett obligatoriskt snabb stop på Gekås! Hoppas de har kvar den gråa plastmattan med vita blommor..sett den på sistone? Har pappelina i de andra rummen, men tyckte denna var så fin! Har inte slutat tänka på den sen jag var på Gekås förra gången (innan jul)
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Jensa1973

    En liten fundering om boende..
    Motellet..Vart ligger det?? Hittar det inte på campingens översiktskarta...

    Vi vill ha ett bra boende med toa coh vatten eftersom lilleman ska vara med. Han och pappan lär inte orka med Ullared hela dagen.. Så vi bokar in oss 2 nätter.
    Var först inställd på Timmerstugan för 4 personer, men närhet till lekparken...Men så såg jag att det fanns motell som det skillde bara 45:- / natt på, kanske blir mera rymligt???

    Någon som kan ge synpunkter..

    Vi var nere i november och bodde då i husvagn. Hade toa och vatten varit installerat där sammartid så hade det varit mysigt...


    kärleksbeviset Henrik kom till världen då vårens solstrålar visade sig! 14/3 -09
  • Jensa1973

    Och isåfall, vet någon vilket rum man ska boka
    Lågt eller högt nummer...


    kärleksbeviset Henrik kom till världen då vårens solstrålar visade sig! 14/3 -09
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-02-12 14:37:46 följande:
    lite så jag resonerar oxå..vi ska till svärmor i varberg, så då måste det ju bli ett obligatoriskt snabb stop på Gekås! Hoppas de har kvar den gråa plastmattan med vita blommor..sett den på sistone? Har pappelina i de andra rummen, men tyckte denna var så fin! Har inte slutat tänka på den sen jag var på Gekås förra gången (innan jul)
    Ja den har jag sett, även om det sist när jag var där endast fanns röda och svarta eftersom den grå var slut
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jojojojojo
    Smultronhjärta skrev 2010-02-12 14:14:40 följande:
    Jag tror att det är lugnare denna helgen än nästa eftersom sportlovet är v8 häromkring fast å andra sidan så är det v 7 där jag är uppvuxen cirka 8 mil från Gekås
    Göteborg har lov nästa vecka... så det kan va lite folk här ifrån, men samtidigt har inte lön å barnbidrag kommit än
    BF 2010-06-28
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-02-12 15:13:46 följande:
    Ja den har jag sett, även om det sist när jag var där endast fanns röda och svarta eftersom den grå var slut
    nu fick jag precis reda på att bilen inte blir klar innan helgen som DinBil lovat, då nu blir det varken svärmors besök eller Gekås- trist! {#lang_emotions_yell} 

    Kan man ringa o lägga undan något till samma dag eller dagen efter tror ni?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Pigelinen
    Jensa1973 skrev 2010-02-12 14:43:29 följande:
    En liten fundering om boende..Motellet..Vart ligger det?? Hittar det inte på campingens översiktskarta...Vi vill ha ett bra boende med toa coh vatten eftersom lilleman ska vara med. Han och pappan lär inte orka med Ullared hela dagen.. Så vi bokar in oss 2 nätter. Var först inställd på Timmerstugan för 4 personer, men närhet till lekparken...Men så såg jag att det fanns motell som det skillde bara 45:- / natt på, kanske blir mera rymligt???Någon som kan ge synpunkter..Vi var nere i november och bodde då i husvagn. Hade toa och vatten varit installerat där sammartid så hade det varit mysigt...
    Motellet ligger inte på campingen, därför du inte sett det. Utan det ligger precis utanför GeKås butiken. Har dock inte sett NÅGON lekplats vid motellet men på campingen finns det.
  • Jensa1973

    Tack, då blir det stuga på campingen


    kärleksbeviset Henrik kom till världen då vårens solstrålar visade sig! 14/3 -09
Svar på tråden Gekås vol 13