• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Mikah
    This is me skrev 2010-02-17 08:15:13 följande:
    Jag tror det, det huset som ligger brevid netonnet eller är det det som ligger brevid kina resturangen?
    Bredvid Netonnet. På övervåningen. Där är tydligen ombyggnadrea hela våren
  • Vallie

    har de skrindor? pris?
    heter det skrinda förresten? ni vet sånna där lådor med hjul som är rektangulära som man kan dra barn och packning i

  • memilsmamma
    This is me skrev 2010-02-17 09:33:52 följande:
    Ombyggnads rea i hela handelshuset eller bara frisöraffären?
    Hela huset byggs om, alla affärer på bottenplan i förra veckan, vet inte om rean innefattade alla affärer.
  • Mikah

    Jag ber om ursäkt. Det står att fler affärer ska dit!!! Men är det någon som vet vad för några?

  • Mikah
    9Kärleken6 skrev 2010-02-17 12:15:22 följande:
    Ingen som vet nåt om kostymer till herrar???
    Ja det brukar de ha. Min svågers son köpte till sin student i somras och betlade 600 kronor för den. Sedan köpte han även skjorta och slips som inte kostade alltför mycket. Slipsarna kostade nog mella 30-80 kronor och skortan under 100.

    Maken har också köpt en kostym där som sitter jättebra den också och även en annan av min svågrar. 500-600 har de betalat för sina. 
Svar på tråden Gekås vol 13