• Bevabus

    Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2

    Här samlas alla vi som håller på och tar körkort just nu!
    Nya som gamla är välkomna för att gnälla av sig sina frustreringar, fråga frågor och skrika av sig när de äntligen har klarat det!

    Snacka på!

  • Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2
  • Stina24
    Bevabus skrev 2009-12-14 11:47:58 följande:
    Jag är sjuk som en åsna...hur sjuk en sån nu kan bli...Har ändå tagit mig till körskolan och pluggat en timme nu på förmiddagen. Blir snart att dra till tandläkaren och sen tbx till körskolan på kvällen. Teorin är på torsdag. Måste hinna bli klar med fas C och D innan dess och plugga in de övriga småsakerna som jag inte har fattat än....Hinner inte vara sjuk nu.
    jobbigt att du är sjuk, hoppas du hinner bli frisk innan teorin på torsdag.
  • Stina24
    Mor85 skrev 2009-12-14 11:55:19 följande:
    Va duktig du är!! Kämpa på!!Här ligger man i soffan o mår illa, har spytt hela morgonen Så här blir de inte mycke gjort idag....
    usch då lät inte kul alls, hoppas du också mår bättre snart igen
  • Tinkerbellen

    Tog körkort idag! Jättehärligt! Men va konstigt det är att köra helt själv... känner mej som en riktig nybörjare.. haha!
    Hade en bra uppkörning också med en bra inspektör! Lycka till ni andra som har en bit kvar!

  • Mor85
    Stina24 skrev 2009-12-14 13:14:01 följande:
    usch då lät inte kul alls, hoppas du också mår bättre snart igen
    Tack!!
  • Mor85
    Tinkerbellen skrev 2009-12-14 13:40:03 följande:
    Tog körkort idag! Jättehärligt! Men va konstigt det är att köra helt själv... känner mej som en riktig nybörjare.. haha!Hade en bra uppkörning också med en bra inspektör! Lycka till ni andra som har en bit kvar!
    grattis!!!! Fan så roligt för dig!!!!
  • Bevabus

    Grattis!!
    Fan va jag är avundsjuk på alla som tar sina körkort


    Tinkerbellen skrev 2009-12-14 13:40:03 följande:
    Tog körkort idag! Jättehärligt! Men va konstigt det är att köra helt själv... känner mej som en riktig nybörjare.. haha!Hade en bra uppkörning också med en bra inspektör! Lycka till ni andra som har en bit kvar!
  • Bevabus

    Jag blev godkänd på Fas C idag mitt mål var både C och D, men är nöjd ändå. Har dock rätt mycket panik inför torsdag nu. Kommer hata mig själv om jag misslyckas
    Känns som att tisdagen och onsdagen knappt finns alls, att de där 48 timmarna bara kommer blåsa förbi och jag kommer inte känna mig redo :O

  • Stina24
    Tinkerbellen skrev 2009-12-14 13:40:03 följande:
    Tog körkort idag! Jättehärligt! Men va konstigt det är att köra helt själv... känner mej som en riktig nybörjare.. haha!Hade en bra uppkörning också med en bra inspektör! Lycka till ni andra som har en bit kvar!
    Grattis!
  • Stina24
    Bevabus skrev 2009-12-14 18:11:16 följande:
    Jag blev godkänd på Fas C idag mitt mål var både C och D, men är nöjd ändå. Har dock rätt mycket panik inför torsdag nu. Kommer hata mig själv om jag misslyckas Känns som att tisdagen och onsdagen knappt finns alls, att de där 48 timmarna bara kommer blåsa förbi och jag kommer inte känna mig redo :O
    Håller tummarna för att du ska klara även fas D innan torsdag, vad handlar fas D om?
  • Bevabus

    Tack! Måste klara Fas D, repetitionstestet och sluttestet...inte utan att man känner sig lite stressad men det får gå som det går...
    Är det någon förresten som vet hur det fungerar om man misslyckas på teorin? Kan man boka om teorin direkt efter man har misslyckats eller måste man vänta tills man gjort uppkörningen?

    Fas D är om fordonet


    Stina24 skrev 2009-12-14 18:28:16 följande:
    Håller tummarna för att du ska klara även fas D innan torsdag, vad handlar fas D om?
Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2