• hidden place

    Bloggar Efterlyses

    Jag efterlyser nya spännande bloggar att läsa!
    Skriver du en intressant blogg? Skicka länken här...
    Här är min nya blogg ifall du vill ta en titt!

    med-tristan-i-handen.blogspot.com/

  • Svar på tråden Bloggar Efterlyses
  • Aroundmyworld
    Well, jag tycker att min blogg är intressant haha - Men jag tror faktiskt att många andra också tycker det och skulle tycka det.

    En blogg där jag samlar recept från min egen bakgrund - en mix av libanesisk, svensk, albansk och turkisk mat :)Och från många andra delar av världen eftersom jag har kompisar med olika bakgrunder! Och jag är också
    väldigt intresserad av foto, så jag lägger ner mycket tid och energi i att göra fina inspirerande bilder! Till exempel såå häär haha, det känns riktigt fånigt att prata bra om sig själv..


  • Aroundmyworld
    Aroundmyworld skrev 2012-11-20 22:18:25 följande:
    Well, jag tycker att min blogg är intressant haha - Men jag tror faktiskt att många andra också tycker det och skulle tycka det.

    En blogg där jag samlar recept från min egen bakgrund - en mix av libanesisk, svensk, albansk och turkisk mat :)Och från många andra delar av världen eftersom jag har kompisar med olika bakgrunder! Och jag är också
    väldigt intresserad av foto, så jag lägger ner mycket tid och energi i att göra fina inspirerande bilder! Till exempel såå häär haha, det känns riktigt fånigt att prata bra om sig själv..

     


    Okej texten blev ju super konstig av någon konstig anledning. Men här på citatet kan man se vad det står! 
  • Lövfallet

    Om livet som småbarnsförälder till världens sötaste bebis! 
    Vägen dit var lång med tillslut lyckades vi med hjälp av IVF att bli gravida och födde för två månader sedan en underbar liten pojke! Titta gärna in! 


Svar på tråden Bloggar Efterlyses