• Anonym

    Vad väger du som är kring 170-175 cm?

    Såg en annan liknande tråd och blev lite nyfiken på vad du som är mellan 170-175 cm väger?
    Skriv gärna din längd och vikt. Håller  själv på att gå ner i vikt men har lite svårt för att se om jag verkligen är "normal" (vilket jag är enligt mitt bmi, men i spegeln känns det annorlunda), därav min undran.

  • Svar på tråden Vad väger du som är kring 170-175 cm?
  • Anonym
    Är 176 cm, väger just nu 76 kg och AVSKYR mina lår och min mage. Det sitter INTE bra fördelat och jag har gått upp cirka 10 kilo sedan i somras så inga av mina kläder passar.

    - Väger 76-77 kg som mest, nu. 
    - Vägde som minst 53 kg till den här längden i typ 9an och blev uppföljd av skolsköterskan som tvingade mig att lägga om mina helt fungerande matvanor (suck).
    - Min favoritvikt är just under 60 kg. Satsar på att väga 60 kilo fullt påklädd innan sommaren. Det här fungerar bara inte och jag kan inte dyka upp på det stående sommarjobbet utan att passa i mina jobbkläder....vägrar!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-29 23:24:15 följande:
    Är 176 cm, väger just nu 76 kg och AVSKYR mina lår och min mage. Det sitter INTE bra fördelat och jag har gått upp cirka 10 kilo sedan i somras så inga av mina kläder passar.- Väger 76-77 kg som mest, nu. - Vägde som minst 53 kg till den här längden i typ 9an och blev uppföljd av skolsköterskan som tvingade mig att lägga om mina helt fungerande matvanor (suck).- Min favoritvikt är just under 60 kg. Satsar på att väga 60 kilo fullt påklädd innan sommaren. Det här fungerar bara inte och jag kan inte dyka upp på det stående sommarjobbet utan att passa i mina jobbkläder....vägrar!
    Hmm, fyller 21 år i sommar ifall min text väcker frågetecken.
  • Anonym (gillar former)

    Är 171 & väger idag 95 kg  -  jag har alltid haft former - men runt 70-73 är en önskevikt. Tyckte då jag var i den viktklassen att jag var "tjock" men idag 15-20 år senare, är det en dröm.

    Har jojo bantat sen 15 år... & då vägde jag ca 65 kg! Är idag 39 år 

  • Harlow

    Vad duktiga ni är, ni "större" tjejer som lyckats gå ner så mycket på egen hand, är verkligen impad av så'na som er som kämpar på med kost och motion och når resultat!!!

    Jag är inte riktigt i den grupp som efterfrågas här, men är 1,68 och väger 56 efter graviditeten. Vägde 54 innan. Tror att 56 är en bättre vikt, men jag behöver verkligen bli mer vältränad!!


    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • LitenBlomma

    176cm och väger 58kg. Midjemåttet kan man nog inte gå efter riktigt ännu, fick mitt tredje barn för snart 5 månader sen.


    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Anonym

    väger 76 kg, har fött barn för två månader sen.. min normalvikt ligger på 66 kg. är 170 cm

  • 47705

    Är 171 cm och pendlar mellan 78-80 kg. Ska nu försöka gå ner till 68-70 kg istället, för då trivs jag mycket bättre med mig själv.

  • Anonym

    170 cm lång
    69 kg
    85 cm i midjemått (navelhöjd)

    Lite mycket kanske men efter fyra barn så är det resultatet och än är jag inte motiverad att göra något åt det.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-29 10:46:35 följande:
    Ts vad kör du får diet? Jag försöker med pulverdiet men det är inte kul och jag känner mig hungri hela tiden.
    Ät riktig mat och rör dig. Pulver är bara ett sätt att bryta en dålig vana. Tror inte att det hjälper ett skit. Lycka till!
Svar på tråden Vad väger du som är kring 170-175 cm?