• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Carpe Noctem
    Bubblan2 skrev 2010-03-10 23:29:04 följande:
    Artikelnr eller vad de nu vill kalla det för! :) Det brukar vara ett 4-siffrigt nr. Mediumkartongen har 5575 och stora 5588.
    aha okej denna har nr 5622 :)
  • Bubblan2
    Carpe Noctem skrev 2010-03-11 08:53:37 följande:
    aha okej denna har nr 5622 :)
    tusen tack! :)
  • Krabbolina
    jessica1979 skrev 2010-03-11 11:26:54 följande:
    Finns det fina och bra softshelljackor till pojkar stl 86 el. 92?
    jag köpte två till lukas i förra veckan.
    Den ena är svart med färgade ränder (bild finns på deras blogg ifrån början av mars)

    sen köpte jag en svart med gitarrer i mönstret, på ärmen står det Rock 'n' roll, märket är on the peak och jag har för mej att det är ett bra märke.

    Tyckte det fanns hur många jackor som helst så det var svårt att välja.
  • Smultronhjärta

    Nyss hemkommen från Gekås och till slut blev det 9 stycken regnoveraller som fick följa med hem Underbara färger och superbra pris! Så jag har agerat sändebud till många idag


    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jessica1979
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 11:54:47 följande:
    Nyss hemkommen från Gekås och till slut blev det 9 stycken regnoveraller som fick följa med hem Underbara färger och superbra pris! Så jag har agerat sändebud till många idag
    Regnoveraller eller menar du set med jacka+byxa?
  • jessica1979
    Krabbolina skrev 2010-03-11 11:39:25 följande:
    jag köpte två till lukas i förra veckan.Den ena är svart med färgade ränder (bild finns på deras blogg ifrån början av mars)sen köpte jag en svart med gitarrer i mönstret, på ärmen står det Rock 'n' roll, märket är on the peak och jag har för mej att det är ett bra märke.Tyckte det fanns hur många jackor som helst så det var svårt att välja.
    Det låter ju bra! Hade jättegärna sett dem, var hittar jag bloggen?
  • Smultronhjärta
    jessica1979 skrev 2010-03-11 11:56:08 följande:
    Regnoveraller eller menar du set med jacka+byxa?
    Jag menar regnoverall men enligt mig mer som skaloverall dvs vind och vattentät med tejpade sömmar i finetex. Fanns knallturkos, grön,lila och rosa för 159:- (fanns även med mönster på)Så jag har köpt flera storlekar och färger till mina barn och lika många till andras barn

    Ska fixa en bild under dagen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 11:58:15 följande:
    Jag menar regnoverall men enligt mig mer som skaloverall dvs vind och vattentät med tejpade sömmar i finetex. Fanns knallturkos, grön,lila och rosa för 159:- (fanns även med mönster på)Så jag har köpt flera storlekar och färger till mina barn och lika många till andras barn Ska fixa en bild under dagen
    sån letade jag efter när jag var där förra veckan men hittade ingen!
  • Smultronhjärta
    Krabbolina skrev 2010-03-11 12:00:25 följande:
    sån letade jag efter när jag var där förra veckan men hittade ingen!
    Jag har ingen aning om hur länge de har funnits inne men jag har iofs inte letat förut heller. Sen läste jag igår att någon hade köpt en så idag när jag var där snokade jag reda på dom. Dagens bästa köp! Jag köpte 3 stycken i olika storlekar som får hamna i dotterns växalåda och 2 till sonen-vilken glädje att inse att de gick upp till 104
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14