• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Shoppingtokig
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 22:10:46 följande:
    Japp- jag har köpt 13 stycken till andra FLvänner
    Haha, inte så konstigt att de tar slut som smör i solsken så många som du köper
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • pandyb

    Oj, känns som att jag hade tur med skaloveraller i onsdags, skulle köpt även i större storlekar inför kommande år. Trodde det var sånna som fanns alltid! Min mamma pratar om att åka igen i april/maj hoppas dom finns kvar då. Ångrar att jag inte köpte en skaljacka med!!! Min son är 78 cm och väger 11 kg jag köpte strl 92 och den funkar nu och kommer sitta perfekt till hösten! Provade den igår med ett fleeceställ under och den var kanon! Flera som berömde den och frågade var jag köpt den ;)


    Nils 090419 *mammas prins*
  • pandyb

    Det fanns jackor i samma färger och även byxor, kommer dock inte ihåg färgen för jag var så fokuserad på overallerna. Men byxorna kan ha varit i samma färger som jackorna


    Nils 090419 *mammas prins*
  • Ruso
    pandyb skrev 2010-03-12 08:26:03 följande:
    Det fanns jackor i samma färger och även byxor, kommer dock inte ihåg färgen för jag var så fokuserad på overallerna. Men byxorna kan ha varit i samma färger som jackorna
    Kommer du ihåg storlekarna? Hur högt upp de gick?
  • Malo

    Funderar också på pris och storlekar på skaloverallerna? Har en från det märket från förra våren till lillasyster (grön med bokstäver) som varit superbra. Den funkar ännu i storlek trots att det är en 74 och hon börjar gå på storlek 86 nu, så den var nog stor i storleken då. Men dessa enfärgade var ju bara sååå fina! Hade gärna fått en till mellankillen också, men är 104 största storleken eller? Han är 101 cm och då lär väl den bli liten snabbt till honom.

  • Smultronhjärta

    Skaloverallerna går upp till stl 104 men jag anser att man kan gå upp en stl utan problem. Min son skulle egentligen enligt längd ha en 98 men 104:an satt jättebra.
    De kostar 159:- och finns i klarturkos,knallgrön,bubbelgumsrosa och härlig lila


    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Malo
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 09:03:59 följande:
    Skaloverallerna går upp till stl 104 men jag anser att man kan gå upp en stl utan problem. Min son skulle egentligen enligt längd ha en 98 men 104:an satt jättebra. De kostar 159:- och finns i klarturkos,knallgrön,bubbelgumsrosa och härlig lila
    Tusen tack för infon! Då funkar det nog inte med en overall till min kille tyvärr. Men jag får tvinga dit min lilllasyster att inhandla ett par stycken till min dotter iaf
  • jessica1979
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 09:03:59 följande:
    Skaloverallerna går upp till stl 104 men jag anser att man kan gå upp en stl utan problem. Min son skulle egentligen enligt längd ha en 98 men 104:an satt jättebra.De kostar 159:- och finns i klarturkos,knallgrön,bubbelgumsrosa och härlig lila
    Tack för bilderna! Kanonfina! Hoppas de finns kvar den 25:e.
Svar på tråden Gekås vol 14