• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Lantani
    Bubblan2 skrev 2010-03-28 23:10:25 följande:
    Hejsan! Fick, hipp som happ, en anledning att ta bilen ner till Malmö 6-7 april och då tänkte jag ta en genväg (!) via Ullared på vägen hem. :) Sulkyn, finns den inne i det där rummet, innanför barnsängkläder och liknande? Har aldrig tänkt på var de finns... Har de rört till och ändrat även på barnavdelningen, alltså där nappar, sängkläder och liknande finns? En funderig som dykt upp när jag sett bilderna på UV-dräckerna är att det borde bli väldigt varmt när man har en uv-dräckt som är svart... Är det något som alla ni som köpt en svart uv-dräckt kan ge era synpunkter på?
    Nej de rummet finns inte längre. Vagnarna står på gaveln 2 hyllor höger om napparna som är kvar där de varit innan) om du fårstår var jag menar, vid bebisleksakerna ungefär.

    Vi köpte en spindelmannan dräckt nu när vi var där och jag tror inte den kommer bli för varm. Tror att sonen mest kommer bada i den (och då är det ju inte så varmt) och sen direkt ta av den blöta dräkten.
  • Equus

    Ang. tripp trapp-stolarna, när vi var på ullared sist tittade vi på de men tyckte att de såg så låga ut... Var det bara en synvilla? Någon som har en som har någon synpunkt på detta? Någon som vet vad sitshöjden är? Vill ju egentligen ha en...{#lang_emotions_wink}

  • Lantani
    Equus skrev 2010-03-29 08:38:41 följande:
    Ang. tripp trapp-stolarna, när vi var på ullared sist tittade vi på de men tyckte att de såg så låga ut... Var det bara en synvilla? Någon som har en som har någon synpunkt på detta? Någon som vet vad sitshöjden är? Vill ju egentligen ha en...
    Precis samma sak jag tänkte när vi var där i fredags och kikade på den! Kanske se synvilla, vad vet jag
  • MissR

    Åhhh nu är det äntligen bestämt, det blir ullared och gekås på onsdag! Tror ni det är supermycke folk där då?

  • Maria222

    Hur länge kan barnet sitta på en tripp trapp stol? Vi har en snart 3 åring hemma och han känns lite för stor för barnstolen, samtidigt som han inte når upp bra till maten från en vanlig stol.


    Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • Lantani
    Maria222 skrev 2010-03-29 09:12:50 följande:
    Hur länge kan barnet sitta på en tripp trapp stol? Vi har en snart 3 åring hemma och han känns lite för stor för barnstolen, samtidigt som han inte når upp bra till maten från en vanlig stol.
    Till en 3-åring skulle jag köpte en lite högre vanlig stol istället, finns på ikea bla.
  • MrsMom

    det här med barngardiner på gekås har jag aldrig lyckats hitta=) finns de?

  • Bambusa

    lite ot, men iaf... finns några ergonomiska på tradera ibland, och här en en guid vilken som kan passa kroppstypen bäst osv... www.edenbaby.se/pages/valjasele.php


    Equus skrev 2010-03-29 08:36:22 följande:
    Tack för bra synpunkter! Det får nog bli till att köpa en ergonomisk i alla fall... De kostar ju lite mer bara...
  • Smultronhjärta

    Tror allt att jag måste ta en repa på Gekås ikväll{#lang_emotions_dreamer} Finns ju ingenting som vi behöver egentligen men roligt är det ju ändå


    MrsMom skrev 2010-03-29 09:43:43 följande:
    det här med barngardiner på gekås har jag aldrig lyckats hitta=) finns de?
    Japp- de finns nog numera där övriga gardiner finns men jag har t ex sett Barbapappagardiner även vid barnlakan etc
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Bambusa

    eller en stolsförhöjjar-kudde.. ja hade en sån när ja va liten, nå skumfyllning och avtorkbart tyg utanpå... {#lang_emotions_laughing}


    Lantani skrev 2010-03-29 09:22:53 följande:
    Till en 3-åring skulle jag köpte en lite högre vanlig stol istället, finns på ikea bla.
Svar på tråden Gekås vol 14