• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Snuttjulla
    amalie79 skrev 2010-04-10 11:05:14 följande:

    Jag har också min året om! :D Ett väldigt bra köp om jag får säga det. Min sambo tycker att den är väldigt lik peak-jackan...
  • Snuttjulla
    Snuttjulla skrev 2010-04-10 10:42:45 följande:
    NÅN som ska dit imorrn? som kan ta emot en beställning? var där igår, men det jag köpte var för litet...  Annars måste jag göpa ett mycket fulare regnset till min son...
    Eller så snart som möjligt, förstås!
  • Amelica

    är det någon som har köpt blöjpåsar på Gekås som passar till Angelcare... jag såg dem sista jag var där men glömde och köpa sen visste jag inte hur bra dem är....

  • Norrskog

    Finns det något bra vårplagg som andas i storlek 92? Skulle vilja ha något i stil med en overall eller jacka & byxa som är lätt att dra på nu när det börjar bli vår. Går in och ut många gånger per dag och behöver lite ombyten  


    Första barnet, så jag har inte så bra koll på vad som funkar och inte, är tacksam för tips från er!
    Tack för svaret på "hur man handlar om man bor nära Ullared", Smultronhjärta!
  • Pigelinen
    Amelica skrev 2010-04-10 14:28:25 följande:
    är det någon som har köpt blöjpåsar på Gekås som passar till Angelcare... jag såg dem sista jag var där men glömde och köpa sen visste jag inte hur bra dem är....
    ja jag köpte och de passar dock är jag inte helt nöjd för de håller inte undan doften som babyproffsens påsar gör. Får byta varjegång jag slängt en blöja med nr 2 och då kan jag ju lika gärna köpa vanliga påsar i en vanlig blöjhink.

    Kommer inte köpa dem igen, tyvärr.
  • Bambusa

    nån som vet om man kan hitta nå finare att ha på sig på bröllop?? vet dock inte vad ja ska ha på mig...  är kavaj för herrar, men vad förväntas vi ha på oss då??

  • Pigelinen
    Bambusa skrev 2010-04-10 19:28:57 följande:
    nån som vet om man kan hitta nå finare att ha på sig på bröllop?? vet dock inte vad ja ska ha på mig...  är kavaj för herrar, men vad förväntas vi ha på oss då??
    Enligt gamal sed så är kavaj samma som kostym men numera anses kavaj som lite enklare än kostym. Dvs du kan ha nästan vad som men bör välinte ha långklänning. Kjol o topp, kortare klänning ellr ett par snygga byxor och topp till.  
Svar på tråden Gekås vol 14