• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bubblan2
    MammaT skrev 2010-05-31 18:10:52 följande:
    å tack försöker övertala gubben att ta en tur dit men han vill inte så sa jag men där finns saker till bilar och då sa han att ja dom har säkert inte vindrutetorkare så nu blir det för honom att snällt följa med
    Det finns ett motormuseum...
  • jojojojojo
    MammaT skrev 2010-05-31 18:10:52 följande:
    å tack försöker övertala gubben att ta en tur dit men han vill inte så sa jag men där finns saker till bilar och då sa han att ja dom har säkert inte vindrutetorkare så nu blir det för honom att snällt följa med
    det finns både kända och icke kända märken på vindrutetorkare, de som man inte kände igen namnet på va dock helt värdelösa när vi köpte dem sist!
    detta va dock för 2års sen
    BF 2010-06-28
  • zephyr
    Danneli skrev 2010-05-31 17:21:27 följande:
    Precis som rainforest skriver så är det ett finskt märke. Finns på både h&m, åhléns, kicks m.fl.
    Ok.. sorry. Jag har inte sett det på Gekås iaf.. =)
  • Danneli
    zephyr skrev 2010-05-31 19:34:20 följande:
    Ok.. sorry. Jag har inte sett det på Gekås iaf.. =)
    Inte lätt att veta! Får ta en chansning när jag ska dit nästa fredag  
  • zingoalla

    Å äntligen ska jag med få komma till gekås i sommar. Var en snabbis förra sommaren men var jättegravid å orkade bara med babyavdelningen.Annars är det många år sen.

    Vad ska man köpa? vad är billigt vad rekomenderas. Vet inte om vinterkläderna kommit men har ju en liten som börjar dagis i höst, nåt man ska tänka på i klädväg där?

  • winters

    Leksaker i stora lass, bland annat är det mycket bra priser på Fisher Price!

    Skulle rekommendera skaloverallen/skalsetet, men jag såg inga sist jag var där så de är nog slut för säsongen. Men det kanske finns nya till sommaren inför hösten!


    Oscar 091001
  • Ellien

    Är det någon som har sett om de har en sån uppblåsbar pool som ser ut som en stor bil?

  • zingoalla
    winters skrev 2010-05-31 20:25:11 följande:
    Leksaker i stora lass, bland annat är det mycket bra priser på Fisher Price!Skulle rekommendera skaloverallen/skalsetet, men jag såg inga sist jag var där så de är nog slut för säsongen. Men det kanske finns nya till sommaren inför hösten!
    ok får kolla in vad fisher price kostar annars, har noll koll.

    Skaloverall?
  • Kaerleksbarn
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-31 14:54:32 följande:
    Jag tror de har funnits de senaste 30 åren tillochmed. Jo, det låter rätt kul. Jag skulle vilja prova om det inte var för att jag blev så åksjuk. Ett bungyjump är väl motsvarande (när det börjat lugna ner sig lite mot slutet alltså)!
    Kom på det när jag skrivit, fanns ju åtminstone på sambons tid för 25år sen
Svar på tråden Gekås vol 14