• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Amelica

    hej, är det någon som vet vad dyna till en trip tarp stol kostar på gekås? har sett dem där när jag var gravid men det behövdes inte just då men snart ska vi inhandla en stol och då behövs dyna.

  • BeaverGiirl

    Någon som vet pris på Playstation 2 spel? Ex bil spel.


    Åker till Ullared/Gekås om 3 veckor *längtar* Har bokat stuga och barnvakt fixat =)

  • Ruso
    Geshia skrev 2010-08-13 08:02:38 följande:
    Sorry hade missat detta. Barnkläderna är i 98-104, ungdomskläderna i 164/170 + m på Lee tröjorna, de verkarde lite små i storlekarna.
    Nämen  - nu kom ju svaret! Och jag som försökte fråga i bildtråden denna gång!

    Hur lång är din kille?
    Vilka storlekar hade de på plysch, pris,fanns andra färger?

    Köpte en alfonspike till min son när jag var där förra lördagen, men jag var där bara i en dryg timme och hade inte tid att leta runt, men det blir att åka snart igen... plysch är suveränt. Är de stora/små i storleken? Min son är 91 cm och har 92 i många jeans från gekås (tycker de är stora i storleken), 98 i plysch från lindex...
  • Ruso
    Enensammamma skrev 2010-08-13 08:06:02 följande:
    Till er som funderar på skalbyxorna från Gekås. Dom är extremt smala och stumma i midjan, ingenting för mulliga/normala barn. Fick med nöd och näppe på dom på min pinne till unge tyvärr :/
    ???

    MIn 6 åring är mullig och fick på sig utan problem, min 2 åring är ockås mullig och har stor mage, och jag tänkte inte heller på att de skullle vara trånga när han provade!

    Så extremt smala och stumma låter knepigt, så borde jag inet fått de på sonen i alla fall... Fattar noll..
  • Lisa1976
    Krabbolina skrev 2010-08-12 21:40:20 följande:
    jag tipsar om denna väska, den har jag haft som skötväska i över ett år. Billig och bra!

    www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060...
    Den ska jag köpa! Finns massa roliga färger! 99 spänn. Jag köpte en Dadgear messenger som jag hade till mitt första barn. Köpte den för halva priset 600 (ord 1200). Man är ju knäpp men man vet ju inte bättre när man aldrig haft bebis innan... Denna har ju lika många fack och är normalstor.
  • Krabbolina
    Lisa1976 skrev 2010-08-13 11:13:03 följande:
    Den ska jag köpa! Finns massa roliga färger! 99 spänn. Jag köpte en Dadgear messenger som jag hade till mitt första barn. Köpte den för halva priset 600 (ord 1200). Man är ju knäpp men man vet ju inte bättre när man aldrig haft bebis innan... Denna har ju lika många fack och är normalstor.
    japp, billig och bra!

    Jag hade en från emmaljunga men där gick dragkedjan sönder, och jag måste säga att denna från stadium är bättre. Stadigare i tyget och bra fack.

    Jag har en skötbädd i min, tog den som var med i emmaljunga väskan, och jag får plats med blöjor, våtservetter, hundbajspåsar, ombyte, mat och drickbehållare.
  • Kaerleksbarn
    Amelica skrev 2010-08-13 08:54:12 följande:
    hej, är det någon som vet vad dyna till en trip tarp stol kostar på gekås? har sett dem där när jag var gravid men det behövdes inte just då men snart ska vi inhandla en stol och då behövs dyna.
    59kr kostade den i april/maj
  • Kaerleksbarn
    Ruso skrev 2010-08-12 13:10:32 följande:
    Vilken affär har inte höjt priserna senaste 10 åren?

    Det gäller dock att vara prismedveten så klart och inte "svälja" allt, men när jag samanliknar mycket av det jag köpt kan jag inte säga annat än att det just är jättebilligt... upptil tokbilligt för rätt mycket!
    Jadå, prismedveten så det ryker om det är jag
    Vi bodde 20min från Gekås när jag va liten nämligen så jag o min mamma har alla Gekåspriser i huvudet^^
  • Kaerleksbarn
    Mia386 skrev 2010-08-12 19:56:08 följande:
    Var på ge-kås och shoppade loss idag, notan hamnade på runt 2800 kr, massa babysaker :D
    Spjälsängen kostade 700 kr!! Tyckte jag var riktigt dyrt. Så det får bli en begagnad i stället :)  
    Ja allt utom just spjälsängen är billigt på babyavdelningen, på de stora sakerna är Ikea bättre
Svar på tråden Gekås vol 14