• Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3
  • Lampstället
    Rundown skrev 2012-02-03 06:05:48 följande:
    Och varför skall vi ta just denna boken på orden och inte de andra som påstår att andra gudar finns? Inser du att för oss icketroende framstår du precis som alla andra fanastiska gudsivrare som att du påstår en massa du inte kan backa upp. Varför skulle vi ta bibeln på orden när det står samma saker i till exempel koranen?
    Kanske därför att den har svaren på varför vi har det så svår och lösningen på det.
  • Agnostino
    Lampstället skrev 2012-02-03 10:57:26 följande:
    Kanske därför att den har svaren på varför vi har det så svår och lösningen på det.
    Vilket också de andra böckerna säger sig ha. Var skiljer sig bibeln från de andra böckerna?
  • M C
    Lampstället skrev 2012-02-03 10:57:26 följande:
    Kanske därför att den har svaren på varför vi har det så svår och lösningen på det.
    Knäckfrågan - hur vet man vilken lösning som är den rätta?
    Den med alla undersökningar och bevisen eller den som skriker högst? Eller som i din bok  - hotar mitt liv? 
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Lampstället
    M C skrev 2012-02-03 15:40:21 följande:
    Knäckfrågan - hur vet man vilken lösning som är den rätta?
    Den med alla undersökningar och bevisen eller den som skriker högst? Eller som i din bok  - hotar mitt liv? 
    Vad har du för bättre lösning än att Skaparen JHWH Gud rättar till det vi förstört.
  • Selfish Geene
    Lampstället skrev 2012-02-03 18:33:39 följande:
    Vad har du för bättre lösning än att Skaparen JHWH Gud rättar till det vi förstört.
    att den rosa osynliga enhörningen rättar till det vi förstört
  • Trekk
    Lampstället skrev 2012-02-03 18:33:39 följande:
    Vad har du för bättre lösning än att Skaparen JHWH Gud rättar till det vi förstört.
    Du gör med dina inlägg mer för ateism än vad någon ateist någonsin skulle kunna göra
  • Selfish Geene
    Lampstället skrev 2012-02-03 19:12:48 följande:
    Jag såg inte ett enda bättre förslag
    mitt förslag var bättre för den rosa osynliga enhörningen kan göra allt JHVE kan, men dessutom kommer hon dela ut gratis tuggummi till alla!
  • Lampstället
    Selfish Geene skrev 2012-02-03 19:20:51 följande:
    mitt förslag var bättre för den rosa osynliga enhörningen kan göra allt JHVE kan, men dessutom kommer hon dela ut gratis tuggummi till alla!
    Satsa du på det.
  • Selfish Geene
    Lampstället skrev 2012-02-03 19:23:28 följande:
    Satsa du på det.
    Har du något bättre förslag?
    Den rosa osynliga enhörningen är bevisligen bättre än JHVE, varför satsa på tvåan när man kan satsa på vinnaren?!

    Sa jag föresten att Den Rosa Osynliga Enhörningen ska låsa i JHVE i en lite bur och ha honom som keldjur? 
Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3