• Anonym (inget val)

    Jag måste sälja min kropp

    Först vill jag klargöra att jag INTE vill ha tips om hur eller var man kan marknadsföra sig för att sälja sin kropp. Så inget sådant får förekomma i denna tråd.
    Jag vill heller inte ha förslag från män som vill köpa.

    Jag är en ensamstående mamma, har inget jobb, ingen A-kassa och socialen vill inte hjälpa mig.
    Min familj är fattig och kan inte hjälpa mig dem heller.
    Så nu står jag inför det svåraste jag någonsin gjort.
    För att jag och mina barn ska kunna ha tak över våra huvuden och mat på bordet ska jag nu börja sälja min kropp. Till vem är mindre viktigt. Jag har lagt ut lite krokar och hoppas snart få tag i män som kan tänka sig betala för sex med mig.


    Vad jag vill veta och vad jag vill ha svar på är detta:


    Ni som sålt sex, hur lever man med sitt eget samvete?
    Kan man ha ett vanligt liv trots att man väljer att prostituera sig?
    Hur farligt är det?


    Jag har inget val, snart kommer jag bli vräkt eftersom jag ligger efter med två hyror.

    Dela gärna med er av era erfarenheter.
    Men följ forumreglerna snälla, vill inte att tråden stängs.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 22:10
    Många svar har kommit till min tråd på kort tid, det är jag tacksam för.

    Alla som tror att jag har bestämt mig redan, ni har fel.
    Bara för att jag vill prata med en som har erfarenhet så innebär det inte att jag kommer ta steget ut, jag har fortfarande saker att fundera över.

    Ska ringa soc imorgon också (igen) och prata med dem mera, ska till AF och ligga på mera om jobb.

    Tack för alla som engarerat sig i min situation, oavsett vad ni haft för åsikt.
    Tro inte att jag inte läst och tagit till mig allt ni skrivit, för det har jag.

    Nu ska jag sova på saken, ruska om myndigheterna imorgon och vara med mina underbara ungar.

    Tack till er alla, jag återkommer med uppdatering om några dagar om någon vill veta hur det gick sen.
  • Svar på tråden Jag måste sälja min kropp
  • MikuAndSaraLi
    Philippa skrev 2010-08-18 10:31:45 följande:
    Nyfiken; varför får du ingen hjälp av soc?
    det undrar jag också. dom har väl skyldighet att hjälpa?
  • Anonym

    Sälj telefonsex istället. Det kan du ju göra på kvällar och nätter när ditt barn sover.

  • MikuAndSaraLi
    Anonym skrev 2010-08-18 19:20:48 följande:
    Sälj telefonsex istället. Det kan du ju göra på kvällar och nätter när ditt barn sover.
    bra idé. det finns INGA "bra" ursäkter att sälja sin kropp.
  • Anonym (vet)

    Det ger oerhörda, långvariga psykiska skador att sälja sex. Du måste hitta ett annat sätt. Ta hand om dig.

  • Anonym (inget val)

    Hoppsan hejsan!
    Vad många svar det drällt in under dagen och kvällen.

    Ska nu klargöra vissa saker som tagits upp i tråden.

    Jag har blivit både risad och "rosad" som jag kan se det, någon jämförde mig med Anna Anka, det var roligt, Haha.
    Någon kallade mig dramaqueen.

    Jag ÄR desperat, jag ÄR pank och jag KOMMER bli utslängd på gatan om jag inte hostar fram hyran.
    Men för den sakens skull är jag ju inte dum i huvet.

    Någon skrev att jag kanske var så desperat att jag inte skulle bry mig om barnen var hemma eller inte.
    Shit! Tror du verkligen att jag är så jävla pantad i huvudet?!
    Det uttalandet förolämpade mig faktiskt.

    Många har skrivit och varit hjälpsamma och snälla i sina kommentarer, och jag har inte hunnit läsa alla ännu eftersom jag varit med mina barn under dagen.
    Ja, jag är en bra mamma som tar mina barn till lekparken också. Jag knullar inte kunder medans barnen leker i sandlådan vilket vissa verkar tro att jag ska göra.

    Så tack alla som hållit en god nivå i tråden, oavsett vad ni haft för åsikt.
    Ska läsa allt och återkomma senare, har lite annonser ute som jag ska vittja också.

    Kram på er
    // TS

  • Anonym (inget val)
    Queenie70 skrev 2010-08-18 18:03:25 följande:
    Det är nåt du inte berättar TS. Det finns inga barnfamiljer som ställs på gatan eller får svälta ihjäl i Sverige. Nån slags val har du.
    Jag har inte fått avslag, men det tar för lång tid.
    De kan inte hjälpa mig innan vräkningen träder i kraft.

    Jag har försatt mig i en otroligt idiotisk och dum sits, det vet jag.
    Men så ser verkligheten för mig ut just nu och jag måste agera därefter.
    Med akuta medel.
  • MikuAndSaraLi
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 19:37:49 följande:
    Jag har inte fått avslag, men det tar för lång tid.
    De kan inte hjälpa mig innan vräkningen träder i kraft.

    Jag har försatt mig i en otroligt idiotisk och dum sits, det vet jag.
    Men så ser verkligheten för mig ut just nu och jag måste agera därefter.
    Med akuta medel.
    Vad sägs om att flytta hem till föräldrarna eller en kompis tills du har fått ordning på livet?
    För BARNENS skull. Jag tvivlar på att dom skulle respektera dej i framtiden om dom får reda på att deras mamma sålt sej själv.
    Och dom skulle säkert må pissigt för att du gör det för DERAS skull.
    Det är helt sjukt, Ts - det måste du ju fatta.
    Om du nu är så klok så borde du kunna komma på en lösning.
    Det finns ALLTID en lösning.
  • Anonym (inget val)
    MikuAndSaraLi skrev 2010-08-18 19:43:30 följande:
    Vad sägs om att flytta hem till föräldrarna eller en kompis tills du har fått ordning på livet?
    För BARNENS skull. Jag tvivlar på att dom skulle respektera dej i framtiden om dom får reda på att deras mamma sålt sej själv.
    Och dom skulle säkert må pissigt för att du gör det för DERAS skull.
    Det är helt sjukt, Ts - det måste du ju fatta.
    Om du nu är så klok så borde du kunna komma på en lösning.
    Det finns ALLTID en lösning.
    Ingen i min omgivning får veta hur illa jag har det ingen!!

    Mina föräldrar vet att jag har det kämpigt och att jag skulle behöva ett lån, men ingen av dem har råd.
    Jag skulle inte kunna flytta hem till dem med mina barn, skammen är fruktansvärd.
    Barnens pappa vet lika mycket som mina föräldrar, men han kan inte heller hjälpa mig och skulle han få veta skulle jag aldrig mera få se mina barn igen.

    Jag gör denna INNAN det bär käpprätt åt helvete.
    Jag vill inte behöva flytta, jag bor redan billigt.
    Jag vill inte dra in myndigheter i mina barns liv, så att jag ska få övervakning på hur jag är med barnen.

    Jag vill lösa min akuta ekonomiska situation så jag slipper dra in soc, städfamiljer, familjerätt och hela apparaten.
    Är det så fel?
  • Anonym (En syster)

    Det är just situationer som din som samhällets stöd är till för.

  • Anonym (vet)
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 19:48:06 följande:
    Ingen i min omgivning får veta hur illa jag har det ingen!!

    Mina föräldrar vet att jag har det kämpigt och att jag skulle behöva ett lån, men ingen av dem har råd.
    Jag skulle inte kunna flytta hem till dem med mina barn, skammen är fruktansvärd.
    Barnens pappa vet lika mycket som mina föräldrar, men han kan inte heller hjälpa mig och skulle han få veta skulle jag aldrig mera få se mina barn igen.

    Jag gör denna INNAN det bär käpprätt åt helvete.
    Jag vill inte behöva flytta, jag bor redan billigt.
    Jag vill inte dra in myndigheter i mina barns liv, så att jag ska få övervakning på hur jag är med barnen.

    Jag vill lösa min akuta ekonomiska situation så jag slipper dra in soc, städfamiljer, familjerätt och hela apparaten.
    Är det så fel?
    Ja, TS, det är fel. Inte av moraliska skäl eller så, men för att du SKADAR DIG  SJÄLV PSYKISKT. Det ÄR bättre att ta skammen i att flytta hem till dina föräldrar eller goda vänner. Det är svårt att be om hjälp och jag förstår att det känns känsligt. Men för att du ska kunna må bra framöver och fortsätta vara en bra mamma, så måste du välja något annat alternativ. Också att råka ut för myndigheters granskning ÄR ett bättre alternativ. Såvida du inte slår eller utnyttjar dina barn sexuellt är det inget att oroa sig för. Be om hjälp nu!

    Har du pratat med kyrkan? De kan hjälpa i din situation!
Svar på tråden Jag måste sälja min kropp