• Anonym (inget val)

    Jag måste sälja min kropp

    Först vill jag klargöra att jag INTE vill ha tips om hur eller var man kan marknadsföra sig för att sälja sin kropp. Så inget sådant får förekomma i denna tråd.
    Jag vill heller inte ha förslag från män som vill köpa.

    Jag är en ensamstående mamma, har inget jobb, ingen A-kassa och socialen vill inte hjälpa mig.
    Min familj är fattig och kan inte hjälpa mig dem heller.
    Så nu står jag inför det svåraste jag någonsin gjort.
    För att jag och mina barn ska kunna ha tak över våra huvuden och mat på bordet ska jag nu börja sälja min kropp. Till vem är mindre viktigt. Jag har lagt ut lite krokar och hoppas snart få tag i män som kan tänka sig betala för sex med mig.


    Vad jag vill veta och vad jag vill ha svar på är detta:


    Ni som sålt sex, hur lever man med sitt eget samvete?
    Kan man ha ett vanligt liv trots att man väljer att prostituera sig?
    Hur farligt är det?


    Jag har inget val, snart kommer jag bli vräkt eftersom jag ligger efter med två hyror.

    Dela gärna med er av era erfarenheter.
    Men följ forumreglerna snälla, vill inte att tråden stängs.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 22:10
    Många svar har kommit till min tråd på kort tid, det är jag tacksam för.

    Alla som tror att jag har bestämt mig redan, ni har fel.
    Bara för att jag vill prata med en som har erfarenhet så innebär det inte att jag kommer ta steget ut, jag har fortfarande saker att fundera över.

    Ska ringa soc imorgon också (igen) och prata med dem mera, ska till AF och ligga på mera om jobb.

    Tack för alla som engarerat sig i min situation, oavsett vad ni haft för åsikt.
    Tro inte att jag inte läst och tagit till mig allt ni skrivit, för det har jag.

    Nu ska jag sova på saken, ruska om myndigheterna imorgon och vara med mina underbara ungar.

    Tack till er alla, jag återkommer med uppdatering om några dagar om någon vill veta hur det gick sen.
  • Svar på tråden Jag måste sälja min kropp
  • Anonym (M)

    Ni som skriver att det är skamligt att tigga pengar av släktingar vet inte vad fattigdom betyder. En man jag känner som kommer från ett mycket fattigt land såg en pundare i Stockholm som verkade skämmas för att tigga. Min bekant konstaterade att det är skillnaden mellan 'fattiga' i Sverige och i hans hemland. De senare skäms inte, de har aldrig varit i närheten av ett alternativ, det vet inget annat. De har inte "dåliga ekonomiska" perioder, de lever ett helt liv i misär. Att skämmas är en lyx.

  • CloudBerry 1
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 20:37:45 följande:
    Min familja HAR ingea pengar, även om de skulle vilja så kan de inte hjälpa mig.
    Och jag vill inte tala om hur illa det är för då skulle de få var sin hjärtinfarkt!
    Grattis lilla mamma på födelsedagen, här ska du få det du alltid önskat dig, en stroke!

    Jag vill sköta det som en annan i tråden beskrev, snabbt, snyggt och enkelt.
    När jag kommit på fötter vill jag jobba med det jag har utbildning till, ja jag är faktiskt utbildad tro det eller ej.
    Jag är ingen white trash mamma som lyft bidrag hela livet, jag har arbetat hela mitt liv! Och utbildat mig!

    Men tyvärr försvann mitt jobb och jag har hankat mig fram sedan dess, men nu är jag illa i skiten.
    Jag söker jobb hela tiden, men hittar inget.

    Tro mig, jag vill inte detta, jag vill jobba jag vill göra rätt för mig.
    Men nu känns det som om alla andra valmöjligheter är tömda.
    Fast varför kan inte soc hjälpa dig då?
  • CloudBerry 1
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 20:39:16 följande:
    Jag har inte fått bidrag ännu, har just ansökt.
    Men allt tar sin tid och pengar kommer inte innan jag blir vräkt.
    Fast jo soc brukar ju vara snabba på utbetalningar så kasta inte yxan i båten än..

    Ligg på dem mera istället.
  • Anonym (M)

    Varför i hela friden har du då ingen A-kassa eller Alfakassa om du blev av med jobbet och varför har du sökt hjälp hos soc först nu om du ligger två månader efter med hyran?

  • Anonym (inget val)
    CloudBerry 1 skrev 2010-08-18 20:40:52 följande:
    Fast varför kan inte soc hjälpa dig då?
    Som jag just skrev.

    Jag har inte varit på soc förräns nu, har inte velat vara samhället till last.
    Hatar att behöva ta bidrag och har hankat mig fram, men nu slog det tvärstopp!

    Har inte fått bidrag än, det får jag säkert eftersom jag står HELT utan inkomst.
    Men inte fort nog, för till månadsskiftet åker jag ut!
  • snorkan

    Du säger att din mamma skulle kunna få en stroke av att få veta att du ligger ekonomiskt illa till.

    Vad skulle hon då få om hon fick veta att du sålde dig själv för pengar?

    Okej om dina föräldrar inte kan ställa upp med pengar, men att ställa upp med husrum behöver ju inte kosta speciellt mkt tills du kommer på fötter igen.

  • Anonym (inget val)
    Anonym (M) skrev 2010-08-18 20:42:58 följande:
    Varför i hela friden har du då ingen A-kassa eller Alfakassa om du blev av med jobbet och varför har du sökt hjälp hos soc först nu om du ligger två månader efter med hyran?
    Jag har tagit felbeslut, dumma och naiva förhoppningar.
    Att allt ska lösa sig, jag kommer klara mig.
    Men jag fick fel.

    Med facit  skulle jag gjort annorlunda.
    Men verkligheten är som den är, och antingen kan jag sparka på mig själv och gråta.
    Eller så agerar jag med drastiska åtgärder för att klara mig.
  • Anonym

    Jag bara undrar en sak TS - du säger att du måste få fram 10.000kr innan nästa vecka. Går det verkligen så snabbt att få fram den summan genom prositution? Hur mycket har du tänkt ta betalt för ett vanligt samlag?
    Du måste väl ha många kunder för att få ihop 10.000kr på 1,5 vecka. Och hur ska du kunna fixa det så snabbt? Det tar ju lite tid rent praktiskt när du har barn också. Ska de vara hos sin pappa eller, när du tar kunder?

  • Mad as snow

    Hm. Jag sålde sex under mina tonår och jag har lite dubbel syn på det hela. Å ena sidan kan jag se väldigt krasst på det, och å andra sidan har det varit orsaken till självmordsförsök från min sida. Det är inga lätta grejer det här och att sälja sig för att man måste ha pengar är en såpass desperat handling att den ganska garanterat kommer att hjälpa till att färga hela upplevelsen totalt svart.

    Men - och nu har jag inte läst hela tråden - måste man, så måste man. Det finns absolut situationer i vissa människors liv då de faktiskt inte har något val. Hur kissnödiga av panik resten av världen än må bli av den saken, det är sanningen. Jag vet inte om det gäller för TS dock, det kanske finns andra lösningar. 


    Ja, det är ett påhopp.
  • Anonym (inget val)
    Anonym skrev 2010-08-18 20:46:10 följande:
    Jag bara undrar en sak TS - du säger att du måste få fram 10.000kr innan nästa vecka. Går det verkligen så snabbt att få fram den summan genom prositution? Hur mycket har du tänkt ta betalt för ett vanligt samlag?
    Du måste väl ha många kunder för att få ihop 10.000kr på 1,5 vecka. Och hur ska du kunna fixa det så snabbt? Det tar ju lite tid rent praktiskt när du har barn också. Ska de vara hos sin pappa eller, när du tar kunder?
    Mina efterforskningar visar att man kan ta allt mella 2000 - 4000 per kund, beroende på tid och aktivitet.
    Så tre fyra ska man väl hinna på två veckor?

    Barnen kommer vara med sin pappa eller med annan barnvakt.
    Kommer inte att vara i mitt hem isåfall, jag åker till kunden.

    Så har jag tänkt såhär långt.
Svar på tråden Jag måste sälja min kropp