• Anonym (inget val)

    Jag måste sälja min kropp

    Först vill jag klargöra att jag INTE vill ha tips om hur eller var man kan marknadsföra sig för att sälja sin kropp. Så inget sådant får förekomma i denna tråd.
    Jag vill heller inte ha förslag från män som vill köpa.

    Jag är en ensamstående mamma, har inget jobb, ingen A-kassa och socialen vill inte hjälpa mig.
    Min familj är fattig och kan inte hjälpa mig dem heller.
    Så nu står jag inför det svåraste jag någonsin gjort.
    För att jag och mina barn ska kunna ha tak över våra huvuden och mat på bordet ska jag nu börja sälja min kropp. Till vem är mindre viktigt. Jag har lagt ut lite krokar och hoppas snart få tag i män som kan tänka sig betala för sex med mig.


    Vad jag vill veta och vad jag vill ha svar på är detta:


    Ni som sålt sex, hur lever man med sitt eget samvete?
    Kan man ha ett vanligt liv trots att man väljer att prostituera sig?
    Hur farligt är det?


    Jag har inget val, snart kommer jag bli vräkt eftersom jag ligger efter med två hyror.

    Dela gärna med er av era erfarenheter.
    Men följ forumreglerna snälla, vill inte att tråden stängs.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 22:10
    Många svar har kommit till min tråd på kort tid, det är jag tacksam för.

    Alla som tror att jag har bestämt mig redan, ni har fel.
    Bara för att jag vill prata med en som har erfarenhet så innebär det inte att jag kommer ta steget ut, jag har fortfarande saker att fundera över.

    Ska ringa soc imorgon också (igen) och prata med dem mera, ska till AF och ligga på mera om jobb.

    Tack för alla som engarerat sig i min situation, oavsett vad ni haft för åsikt.
    Tro inte att jag inte läst och tagit till mig allt ni skrivit, för det har jag.

    Nu ska jag sova på saken, ruska om myndigheterna imorgon och vara med mina underbara ungar.

    Tack till er alla, jag återkommer med uppdatering om några dagar om någon vill veta hur det gick sen.
  • Svar på tråden Jag måste sälja min kropp
  • Mad as snow
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 20:49:29 följande:
    Mina efterforskningar visar att man kan ta allt mella 2000 - 4000 per kund, beroende på tid och aktivitet.
    Så tre fyra ska man väl hinna på två veckor?

    Barnen kommer vara med sin pappa eller med annan barnvakt.
    Kommer inte att vara i mitt hem isåfall, jag åker till kunden.

    Så har jag tänkt såhär långt.
    Du är medveten om att du för den summan kommer att bli tvungen att göra precis allt? Det går liksom inte att ångra sig på samma sätt som när du har vanligt sex. Det är en milsvid skillnad.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mad as snow skrev 2010-08-18 20:51:31 följande:
    Du är medveten om att du för den summan kommer att bli tvungen att göra precis allt? Det går liksom inte att ångra sig på samma sätt som när du har vanligt sex. Det är en milsvid skillnad.
    Vad jag menar är att bara en dåre skulle betala så mycket pengar för ett torrknull i missionären. Vi snackar rubbet i sådana fall och det är lätt att vara öppen för det i teorin, men när det väl gäller reagerar man som om det gäller ett övergrepp.
    Ja, det är ett påhopp.
  • ChoopChoopSong
    Mad as snow skrev 2010-08-18 20:52:32 följande:
    Vad jag menar är att bara en dåre skulle betala så mycket pengar för ett torrknull i missionären. Vi snackar rubbet i sådana fall och det är lätt att vara öppen för det i teorin, men när det väl gäller reagerar man som om det gäller ett övergrepp.
    Vad menas med "rubbet"?

    Det finns många "dårar". Jag vet kvinnor som tjänar tusentals kr per kund enbart för att piska och förnedra kunderna. "Lättförtjänta" pengar kan tyckas, men jag tror inte heller att TS lyckas bygga upp en "kundkrets" så snabbt. Tidpressen hon har, kan tyvärr leda till att hon utsätter sig för större risker.
  • Här och nu
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 10:38:44 följande:
    Visst, kan du hitta en kille som är villig att ta hand om en tjej med skulder upp över öronen på kronis, barn och som är utan jobb.
    Inte många killar som vill vara med en sån tjej.
    Plus att jag  inte vill att någon försörjer mig, vill klara mig själv.

    På detta sättet skaffar jag mina egna pengar.
    Bättre att sälja sin kropp än att bli försörjd? Ja, då har du ju gjort ditt val,
  • Anonym (inget val)
    Här och nu skrev 2010-08-18 21:01:03 följande:
    Bättre att sälja sin kropp än att bli försörjd? Ja, då har du ju gjort ditt val,
    Att träffa en kille i syfte att bli försörjd.
    vad kallar du det då?

    Jag hycklar iallafall inte nu.
  • Anonym

    Jag har sålt min kropp..Bara för att jag & min dotter ska kunna överleva med mat & kläder så har jag gjort det dom gånger som hon vart hos sin pappa. Har tagit följande priser : avrunkning 1000 kr avsugning 1500, samlag 30 min 2000, samlag 60 min 2500 kr. Räknade precis ut att tar man 3 kunder varje dag, en timma, efter en vecka har man 52,500 kr, om man lyckas få tag i 3 kunder som var & en vill ha en timma vill säga. Lättförtjänta pengar. De som kommer är mest medelålders män som är klara efter 5-10 min & sen vill gå igen. Jag har aldrig haft ångest för att jag har gjort det, det har varit glömt efter att de gått. Jag jämför det med att kan man ragga hem en okänd karl från krogen, det finns ju dom som gör det, då kan man lika gärna ta betalt för det också, sen finns de dom som inte gör det är klart.

  • Queenie70
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 19:48:06 följande:
    Ingen i min omgivning får veta hur illa jag har det ingen!!

    Mina föräldrar vet att jag har det kämpigt och att jag skulle behöva ett lån, men ingen av dem har råd.
    Jag skulle inte kunna flytta hem till dem med mina barn, skammen är fruktansvärd.
    Barnens pappa vet lika mycket som mina föräldrar, men han kan inte heller hjälpa mig och skulle han få veta skulle jag aldrig mera få se mina barn igen.

    Jag gör denna INNAN det bär käpprätt åt helvete.
    Jag vill inte behöva flytta, jag bor redan billigt.
    Jag vill inte dra in myndigheter i mina barns liv, så att jag ska få övervakning på hur jag är med barnen.

    Jag vill lösa min akuta ekonomiska situation så jag slipper dra in soc, städfamiljer, familjerätt och hela apparaten.
    Är det så fel?
    Det är ju ett val du gör. Men ett VAL är det likafullt. Alternativ finns men du väljer en annan väg helt enkelt. En väg jag själv aldrig skulle välja.
  • Anonym (har hört mig för)

    Jag har pratat med församlingen jag tillhör nu, och fått beskedet att du kan få hjälp på olika sätt (hjälp att trycka på soc, pengar, ekonomisk rådgivning, så tt dui inte hamnar i samma situation igen) om du hör av dig. Gå till www.johanneskyrkan.se/ så finns kontaktinformation längst ner till vänster. De har tystnadsplikt.

  • Här och nu
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 21:06:48 följande:
    Att träffa en kille i syfte att bli försörjd.
    vad kallar du det då?

    Jag hycklar iallafall inte nu.
    Nej, det är inte mycket bättre. Men soc har skydlighet att hjälpa en om man sökt i tid. Har man sökt sent o det blir akut måste de hjälpa kortsiktigt. Nu har jag inte läst hela tråden, men har du blivit beviljad hjälp? Det finns numera ett system som heter Kvarbo; om man får bostaden uppsagd har man rätt att bo kvar om man tar emot hjälp; t ex förbinder sig att teckna autogiro.
  • Mad as snow
    ChoopChoopSong skrev 2010-08-18 21:00:57 följande:
    Vad menas med "rubbet"?

    Det finns många "dårar". Jag vet kvinnor som tjänar tusentals kr per kund enbart för att piska och förnedra kunderna. "Lättförtjänta" pengar kan tyckas, men jag tror inte heller att TS lyckas bygga upp en "kundkrets" så snabbt. Tidpressen hon har, kan tyvärr leda till att hon utsätter sig för större risker.
    Nej, det är väl lite det jag har i tanken också. Givetvis finns det mängder av pengar att tjäna på saker som du nämner, men TS är knappast i position att välja och vraka här. För 4000 spänn kommer hon med all sannolikhet att få ställa upp på både analsex och djupa avsugningar, för att ta något från högen av saker man kanske inte har lust att göra med någon man knappt känner och till och med är äcklad av. 
    Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Jag måste sälja min kropp