• Kippeman

    Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!

    Hej alla...
    Jag är lycklig som ett barn på julafton idag...Vi ska prova analsex ikväll, min gumma vill äntligen prova!
    Ge mig tips på hur jag gör att det blir bra för henne..
    Vilken ställning ska vi köra i?

    Kramar // Kippeman

  • Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!
  • pumbis
    Säger bara en sak!! VARNING för att hon kanske kommer att strejka nästa gång du föreslår det om hon en gång provat.. FÖR det gör verkligen SKITONT i början om man inte gör på rätt sätt... Det är en sån jäkla obehaglig känsla till en början att det är hemskt... Jag personligen är inte mycket för analsex.. Blir alltid super lös i magen efter att min kille kommit i mig... Vet inte vad det är med sperma och aföring? Men det är ingen bra blandning iaf... Plus att det är riktigt vidrigt om man tänker på vad man egentligen utsätter sig för.. Vill du verkligen stoppa in din penis i mumindalen? HAHA..

    Ta det lugnt och använd mycket glidmedel.. Avbryt direkt när hon säger stopp.. För ibland är det omöjligt, första, andra, tredje och fjärde.. Lite lättare på den femte för det inte gör lika ont.. Men ett långt uppehåll gör att det känns som första gången... Ta det riktigt lugnt och försiktigt... Det är mitt tips iaf! Lycka till!!
  • Anonym

    På med glidmedel

    Jag gilla bäst när jag ligger på rygg först kör vi i musen sen byter vi till analen

    Jag smeker min mus under tiden

  • Anonym
    plura skrev 2010-09-25 17:41:24 följande:
    ..och UTIFRÅN!
    Vilket onödigt inlägg -var det allt du kunde krysta fram?
    Visst analsex kommer inte precis som nummer 2 på min lista heller -men nån gång ibland kan det väl vara lite ba......uusigt.
    Tror att TS och hans tjej kommer att få skitkul!

    TS -lyssna på henne. Backar hon så gör du det med, ni kan alltid försöka igen om det inte funkar ikväll.
    Kul att utforska inom sexet , ej kul ha samma sak alltid ;)
  • Alighieri

    Gör det INTE.   En penis hör  hemma i annan sal  (tempel) alldeles nära dig!

  • Janni8
    Anonym skrev 2010-09-25 13:42:34 följande:
    Mitt tips: Låt bli! Hur kan det vara något nöje att föra in sin penis i en öppning för avfallsprodukter? Analöppningen öppnar sig för tryck INIFRÅN!
    Öppnas för tryck utifrån med... hur skulle de annars gå för läkaren att genomföra koloskopi?
  • Janni8
    Alighieri skrev 2010-09-25 18:52:41 följande:

    Gör det INTE.   En penis hör  hemma i annan sal  (tempel) alldeles nära dig!


    Du analsex har funnits i århundranden och således inget nytt påfund!
  • Tingeling83
    Alighieri skrev 2010-09-25 18:52:41 följande:

    Gör det INTE.   En penis hör  hemma i annan sal  (tempel) alldeles nära dig!


    gör man de rätt kommer  ni båda älska de !! krydda i sex livet

    vissa vill , vissa vill ej ! folk är olika ;)
    ♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥www.mammanemma.blogg.se♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥
  • plura
    Anonym skrev 2010-09-25 18:39:16 följande:
    Kul att utforska inom sexet , ej kul ha samma sak alltid ;)
    Precis
    -Ursäkta den tidigare mundiarrén (blev trött)

    "Jag gillar olika"  -även här
  • plura
    Alighieri skrev 2010-09-25 18:58:30 följande:
    Idéer blir inte bättre för att dom är gamla
    Nä men mer välbeprövade iallafall......

    TS:
    Kondom för att slippa den laxerande effekten (lite klinisk nu :))
Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!