• Svar på tråden Vart beställa fotobok? :)
  • Lillajagmedstorahjärtat
    Pumpkin skrev 2010-11-25 17:12:22 följande:
    Jag håller på att sätta ihop några fotoböcker på extrafilm.se nu. Gillar verktyget och beställer man tre stycken får man en av dem gratis just nu.
    Laddar du hem programmet dem har eller gör du online?

    För jag har en Mac... :) 
  • Fjuppan
    Pumpkin skrev 2010-11-25 19:05:37 följande:
    Jag har Mac och gör allt online, smidigt och bra
    Samma här...Apple's fotoböcker är outstanding! Andra jag har sett kan inte mäta sig med kvaliteten på dessa.
  • Mamma till viljestark dotter

    Tycker det verkar krångligt och svårt att göra fotoböcker. Finns det ingen sida som kan "slänga in" alla de bilder jag vill ha, så jag bara kan skriva t ex texten jag vill ha? Hade varit mkt enklare

  • Coca cola light
    Mamma till viljestark dotter skrev 2011-01-07 19:32:46 följande:
    Tycker det verkar krångligt och svårt att göra fotoböcker. Finns det ingen sida som kan "slänga in" alla de bilder jag vill ha, så jag bara kan skriva t ex texten jag vill ha? Hade varit mkt enklare
    Ifolors program är väldigt lätt att joba med så testa det.
  • Butterscotch
    Mamma till viljestark dotter skrev 2011-01-07 19:32:46 följande:
    Tycker det verkar krångligt och svårt att göra fotoböcker. Finns det ingen sida som kan "slänga in" alla de bilder jag vill ha, så jag bara kan skriva t ex texten jag vill ha? Hade varit mkt enklare

  • Butterscotch

    Ojdå, nu postades mitt inlägg innan jag hann skriva nåt... Nytt försök:

    Photobox.se har en sån funktion - välj layout och sen att programmet ska lägga in de bilder du laddat upp så gör den det automatiskt. Jag har inte testat deras fotoböcker själv (än) men jag beställde nyligen en väggkalender därifrån som jag är jättenöjd med.

  • Jennaaa
    Mamma till viljestark dotter skrev 2011-01-07 19:32:46 följande:
    Tycker det verkar krångligt och svårt att göra fotoböcker. Finns det ingen sida som kan "slänga in" alla de bilder jag vill ha, så jag bara kan skriva t ex texten jag vill ha? Hade varit mkt enklare
    Håller med Coca cola light, ifolor.se är kalasbra!
    Jättefina böcker, använder mig av deluxboken och tycker inte de är alltför dyra.
    Där kan du välja färdiga mallar och bara "slänga in" korten som du vill å skriva i textrutan.

    Finns även jättefina mallar för bröllop, barn och semester att klistra in! :)
    Lycka till!
  • Vix

    Har också funderat på dessa så ska väl ta mig ett försök till att beställa fotobok


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Sofiess

    Jag brukar göra en fotobok varje år (till mig och min pojkvän) nu har vi vart tillsammans i 4år så jag ska snart börja på den 5e boken :) Men av alla de jag testat så tycker jag helt klart att skapafotobok.nu är den bästa tjänsten! Framförallt för att det är så enkelt att göra en fotobok där! Plus bra pris för kvaliteten var verkligen fin på boken. Stilrent och snyggt! 

Svar på tråden Vart beställa fotobok? :)