• Kajsan

    Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

    Så var det dags igen! Årets höjdpunkt ! Vi börjar bli rutinerade på detta.
    Fyll gärna på så lägger jag in en lista i TS.
    Snart startar det!


    Jo just det!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 20:22
    Vi börjar såhär för att komma igång, jag uppdaterar gärna med fler!

    www.babyshop.se/
    www.smavi.se/shop/
    www.mylittlestar.se/
    www.wiell.com/shop/
    www.litenpalandet.se/
    www.mammashop.se/
    www.busochrackartyg.com/
    www.shop.pirumparum.nu/
    www.kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/
    www.annacill.se
    www.boink.se
    www.eleraff.se/
    www.guppi.se
    www.kameleontdesign.se
    www.litencorrelin.se
    www.siggeojuno.se
    www.tuffatilda.se
    www.cbkids.se
    www.lingonochblabar.se/
    www.smallkids.se

    Veckorebjudanden:

    www.barnvanligt.nu/
    www.busfrot.se
    www.funkybaby.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-17 15:48
    Bildtråd:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m56104098.html
  • Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?
  • Milliemolly
    Kajsan skrev 2010-11-27 21:11:52 följande:
    Så var det dags igen! Årets höjdpunkt ! Vi börjar bli rutinerade på detta.
    Fyll gärna på så lägger jag in en lista i TS.
    Snart startar det!
    "ruinerade"
  • HemmaHosSofi
    Bellbox skrev 2010-11-30 18:33:59 följande:
    Efter mycket blod, svett och tårar så är vår julkalender på plats.
    i morgon rullar den igån. Håll ögon och öron öppna

    Förstod det som att dom kommer ha en vara varje dag med 24% rabatt, fram till jul.
    men förstod jag rätt så kunde man redan NU se vilka saker de KOMMER ha rabatt på...
    *inget för mig tyvärr*
    Haha ja, det kunde man ju tydligen Såå tråkigt! Det är ju som att öppna alla julklappar innan julafton.
    Nej, det var inget som lockde mig där heller.
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • Hannah74

    wiells köpte jag en hel del förra året på! Hoppas på bra iår igen


    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 Länk i pres
  • Everlonn

    www.Wiell.com

    Kommer att ha kalender Trodde de lag ner helt..

    " Det var väldigt länge sedan jag skrev. Som de flesta redan förstått är Wiells hörna numera en vilande butik. Vi arbetar alltså inte aktivt med butiken längre, utan både jag och min man jobbar 100% på annat håll. Barnen har också blivit större med allt vad det betyder, bland annat skjutsning till och från aktiviteter så gott som varje kväll i veckan.


    Det var nu 1 år sedan vi körde ett hejdundrande rea-race inför förra julen, och efter det hade vi hoppats orka driva vidare butiken i liten skala. Men nä, vi hinner och orkar inte! Därför gör vi ett race även denna julen i form av en julkalender, och förhoppningsvis är det helt slut i butiken därefter. Advenskalendern/Julkalendern börjar 1 december.


    Vi vill tacka för dessa år, det har varit otroligt kul och lärorikt!"


    Mamma till N -95 och Bus -07
  • karmasus
    Everlonn skrev 2010-11-30 18:58:19 följande:
    www.Wiell.com

    Kommer att ha kalender Trodde de lag ner helt..

    " Det var väldigt länge sedan jag skrev. Som de flesta redan förstått är Wiells hörna numera en vilande butik. Vi arbetar alltså inte aktivt med butiken längre, utan både jag och min man jobbar 100% på annat håll. Barnen har också blivit större med allt vad det betyder, bland annat skjutsning till och från aktiviteter så gott som varje kväll i veckan.

    Det var nu 1 år sedan vi körde ett hejdundrande rea-race inför förra julen, och efter det hade vi hoppats orka driva vidare butiken i liten skala. Men nä, vi hinner och orkar inte! Därför gör vi ett race även denna julen i form av en julkalender, och förhoppningsvis är det helt slut i butiken därefter. Advenskalendern/Julkalendern börjar 1 december.


    Vi vill tacka för dessa år, det har varit otroligt kul och lärorikt!"


    julkalender på restlager från förra året  - känns inte så lockande haha
  • Theina
    Everlonn skrev 2010-11-30 18:58:19 följande:
    www.Wiell.com

    Kommer att ha kalender Trodde de lag ner helt..

    " Det var väldigt länge sedan jag skrev. Som de flesta redan förstått är Wiells hörna numera en vilande butik. Vi arbetar alltså inte aktivt med butiken längre, utan både jag och min man jobbar 100% på annat håll. Barnen har också blivit större med allt vad det betyder, bland annat skjutsning till och från aktiviteter så gott som varje kväll i veckan.

    Det var nu 1 år sedan vi körde ett hejdundrande rea-race inför förra julen, och efter det hade vi hoppats orka driva vidare butiken i liten skala. Men nä, vi hinner och orkar inte! Därför gör vi ett race även denna julen i form av en julkalender, och förhoppningsvis är det helt slut i butiken därefter. Advenskalendern/Julkalendern börjar 1 december.


    Vi vill tacka för dessa år, det har varit otroligt kul och lärorikt!"


    wow vad underbart :)
    fast hur mycket kan dom ha kvar efter förra racet? haha
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • HemmaHosSofi
    Everlonn skrev 2010-11-30 18:58:19 följande:
    www.Wiell.com

    Kommer att ha kalender Trodde de lag ner helt..

    " Det var väldigt länge sedan jag skrev. Som de flesta redan förstått är Wiells hörna numera en vilande butik. Vi arbetar alltså inte aktivt med butiken längre, utan både jag och min man jobbar 100% på annat håll. Barnen har också blivit större med allt vad det betyder, bland annat skjutsning till och från aktiviteter så gott som varje kväll i veckan.

    Det var nu 1 år sedan vi körde ett hejdundrande rea-race inför förra julen, och efter det hade vi hoppats orka driva vidare butiken i liten skala. Men nä, vi hinner och orkar inte! Därför gör vi ett race även denna julen i form av en julkalender, och förhoppningsvis är det helt slut i butiken därefter. Advenskalendern/Julkalendern börjar 1 december.


    Vi vill tacka för dessa år, det har varit otroligt kul och lärorikt!"


    Trodde också att dom lagt ner.. där ser man. Undra vad som finns kvar efter förra julen DrömmerTomte kan ju inte vara så värst mycke.
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?