• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Ferrari72

    BB,äntigen!! Jag skrattar och blir generad på samma gång! Snacka om att lyckas trycka in precis alla karaktärer i en låda. Satt och tittade igår, den ena var värre än den andra. Dom har verligen lyckats få med alla sorter. Den där unga killen, stekarn, Nicky Stockholm elr vad han kallar sej kommer ju vara först att försöka få omkull nån på fyllan. 3-barnsmamman (henne gillar jag) Cilla hette hon va, kommer tyvärr göra bort sej rätt fort. Den transexuella kommer alla till en början att acceptera men sen går alla bakom dennes rygg och snackar skit och helvetet kommer bryta lös. Poet-flatan kommer ingen förstå sej på, hon kommer bli ensam i ett hörn med sina dikter. Ja jag säger då det. Törs man fortsätta titta på detta experiment i fortsättningen?? Det där paret som gick in som skulle hållas hemligt, det kommer inte att funka, det är som upplagt för bråk. Någon därinne har redan börjat misstänka dom. Ja vad säger man, jag ska fortsätta titta på eländet och skratta och gråta.

  • Ferrari72

    Han Göteborgarn som skulle gå in i huset, han var ju mer sugen på att stanna hos Gry, stötte ju helt öppet på henne i direktsändning. Han ville nog bara träffa henne egentligen....

  • octopus
    emma85 skrev 2011-02-20 23:44:23 följande:
    Det var ett par
    Är menar du väl... Fär jag antar att de inte gjort slutet bara några timmar efter att de gick in i huset...
  • Tinko

    Jag hänger på tråden!

    Har bara följt de tidigare säsongerna sporadiskt men i år sitter både jag och sambon bänkade då en kompis till honom är med

  • mamion
    Tinko skrev 2011-02-21 11:40:57 följande:
    Jag hänger på tråden!

    Har bara följt de tidigare säsongerna sporadiskt men i år sitter både jag och sambon bänkade då en kompis till honom är med
    Gud vad roligt att ha med en kompis! Det skulle jag också vilja ha! Haha vad roligt det hade varit =) Då förstår jag att ni är bänkade!!
  • mamion
    mamion skrev 2011-02-20 23:36:46 följande:

     


    mamion skrev 2011-02-20 23:36:46 följande:

     


    uppdaterar så vi får med denna lite då och då
  • mamion
    lia27 skrev 2011-02-21 12:02:11 följande:
    prenomenerar alla på betalsidan på nätet?
    Jag gör :D
  • Tinko
    mamion skrev 2011-02-21 12:01:31 följande:
    Gud vad roligt att ha med en kompis! Det skulle jag också vilja ha! Haha vad roligt det hade varit =) Då förstår jag att ni är bänkade!!
    mamion skrev 2011-02-21 12:01:31 följande:
    Gud vad roligt att ha med en kompis! Det skulle jag också vilja ha! Haha vad roligt det hade varit =) Då förstår jag att ni är bänkade!!
    Det är min sambos kompis, jag har bara träffat honom en eller två gånger men det är sjukt kul ändå

    Sitter på mycket inside information om killen nu efter en utfrågning av sambon, haha!
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden