• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Medusan

    Jag har lite mer sympati och varma känslor för Niklas efter att ha setat och lyssnat på hans livshistoria i en timme nu. Han har varit med om en hel del och det finns helt klart förklaringar till varför han är som han är. Han väcker mina moderskänslor till liv i alla fall.

  • Lonlely Wolf

    Vem av dem är från norrbotten...jag kollade inte alla som gick in

  • Jess69
    dansband skrev 2011-02-22 01:01:33 följande:
    Vem av dem är från norrbotten...jag kollade inte alla som gick in
    Simon är från Norrbotten...
  • Priceless Perfection

    Det går inte att se den senaste avsnittet av BB på internet? Jag syftar inte på premiäravsnittet.


    Du är den enda som begränsar dig
  • Tinko
    Jess69 skrev 2011-02-22 09:15:39 följande:
    Simon är från Norrbotten...
    Inte riktigt va? Simon kommer från Nordmaling som nästan ligger på gränsen mellan Västerbotten och Ångermanland. Nu bor han i Umeå som ligger i Västerbotten.
  • Superbia

    Tyckte att det var lite dumt gjort att paret valde att dela säng. Visst, det kanske inte uppfattades som konstigt så sett, men risken att avslöjas blir väl ändå större. Alla andra delade väl kille/kille eller tjej/tjej.


    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Snöviolen
    Superbia skrev 2011-02-22 10:12:26 följande:
    Tyckte att det var lite dumt gjort att paret valde att dela säng. Visst, det kanske inte uppfattades som konstigt så sett, men risken att avslöjas blir väl ändå större. Alla andra delade väl kille/kille eller tjej/tjej.
    Ja jag tror de blir avslöjade den här veckan.
  • Denim

    Vad var det för specialregler som gällde för paret? Jag hörde inte vad Gry sa... Vad händer om de avslöjar sig? 

  • Isabellee

    Har inte sett något avsnitt ännu men tittade in här av en slump. Niklas är.en GAMMAL vän till mig. Nu måste jag börja titta :)

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden