• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Priceless Perfection
    spunge skrev 2011-02-24 09:03:18 följande:
    men om hon bara hade gått så hade dom ju inte kunnat pusha henne till att stanna..
    tror hon är en dramaqueen och vill ha uppmärksamhet!
    OCH att det är som nån där inne sa, att dom vill ha kvar henne till livesändningen..dom måste ju annars fixa transport åt henne hem, och sen upp igen till helgen..
    Mmm, jag vet inte.

    Jag har inte sett det senaste avsnittet, avsnitt 4:a. Det har inte lagts upp på webben ännu.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Mamma till Fem döttrar

    Tycker gårdagens avsnitt var tråkigt! Nu får det bli lite drama i huset! Sex och skandaler-typ

  • Koppkaka

    Jag tycker årets BB hittills är en jättestor besvikelse. Hemsidan är rörig och uppdateras alldeles för sällan, avsnitten är konstigt ihopklippta och det är alldeles för korta sekvenser av sånt som faktiskt kan vara roligt att se, som gårdagens "lära känna varandra"-uppdrag t ex. Dom får skärpa sig i BB-produktionen, annars kommer iallafall inte jag fortsätta följa det. Tyvärr, för jag hade sett fram emot BB.


    Under mitt hjärta nu, finns en liten liten du <3
  • Ponderosa
    Koppkaka skrev 2011-02-24 11:21:44 följande:
    Jag tycker årets BB hittills är en jättestor besvikelse. Hemsidan är rörig och uppdateras alldeles för sällan, avsnitten är konstigt ihopklippta och det är alldeles för korta sekvenser av sånt som faktiskt kan vara roligt att se, som gårdagens "lära känna varandra"-uppdrag t ex. Dom får skärpa sig i BB-produktionen, annars kommer iallafall inte jag fortsätta följa det. Tyvärr, för jag hade sett fram emot BB.
    Amen sister!
  • Agdaa
    Mamma till Fem döttrar skrev 2011-02-24 10:44:18 följande:
    Tycker gårdagens avsnitt var tråkigt! Nu får det bli lite drama i huset! Sex och skandaler-typ
    Va ju jättespännande ju!
    Richard berättade för halva gruppen om sina misstankar om Vanessa.
    Hon kan nog inte behålla sin hemlighet länge till Obestämd

    Synd att man missar så mycket när man bara har vanliga tv:n att titta på.
    Har ärligt ingen lust att betala för att se detta men man hinner inte se så mycket under en timme om dagen märker jag.

    Gurkan är ju såååå korkad. Varför är han så poppis egentligen? För att han är lika kass på att köra bil som att ta hänsyn?
  • Tinko
    gentlegiantess skrev 2011-02-23 20:32:31 följande:
    men är inte simon lite konstig ändå? asså de sa ju att han haft en stroke och tappat en massa för några år sen, men jag tycker att han fortf verkar lite borta.. eller så är det bara hans sätt att prata som gör det?
    Enligt sambon så är Simon precis likadan nu som han var innan stroken... Så det är nog bara hans sätt att prata
  • längtan8402

    ÅH , är det bara jag som stör mig lite på den där jessica ... vet inte varför jag gör det ! Hon ställer sig in hos killarna och hänger me dom som om hon själv vore en kille, snygg e hon inte heller som hon själv säger att hon är. get out !

  • Agdaa
    längtan8402 skrev 2011-02-24 15:14:36 följande:
    ÅH , är det bara jag som stör mig lite på den där jessica ... vet inte varför jag gör det ! Hon ställer sig in hos killarna och hänger me dom som om hon själv vore en kille, snygg e hon inte heller som hon själv säger att hon är. get out !
    Har inte ens tänkt på henne så hon har tydligen inte gjort så stort intryck Tungan ute
    längtan8402 skrev 2011-02-24 15:16:04 följande:
    GO GURKAN !  fasen vad rolig han är ! ha ha ha ha

    helt säker på att han kommer komma in i huset.
    Usch ja, antagligen.
    Va trist! Vad kan han tillföra?
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden