• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Lizard19
    Den allsmäktige skrev 2011-03-05 10:12:35 följande:
    Man får fortfarande inte prata om nomineringar, det är väl därför Cilla är nominerad? Hon bröt mot en regel...
    Ja d var väl därför... Hoppas hon åker på de nu :/
  • Mamma 24 7

    Håller med. Är lite glad att mina barn inte har Katerina som lärare, känns inte helt seriöst med en fröken som är med i Big Brother....även om jag gillar henne annars. Jag tycker också att hon ser bra ut.
    Cilla kände jag från början att jag inte riktigt gillade, och det blir inte bättre.......
    Förlovningen....tja...de kommer väl att finnas med på BB-listorna i framtiden där de radar upp "de första som hade sex", den som gjorde det och det" osv som de första som förlovade sig i huset. Så ingen glömmer dem...
    Det är underhållande i alla fall och jag hoppas verkligen att mina barn aldrig kommer att söka till något dylikt. Tycker synd om alla föräldrar som sitter hemma och skäms....Det är ju intressant att se andra människors liv och beteenden men de betalar ett högt pris för det själva.

  • Jeanian

    Har inte följt med den Big brother men såg avsnittet där de hade fest och en kille och en tjej såg ut att ha samlag under täcket. Antar att de inte känner varann sen tidigare och man funderar ju hur det funkar som med skydd och sånt.
    Är det någon som vet om de använder kondom eller om de bara litar på varann och kör utan ?

  • Mamma 24 7

    Funderade på något.....tittade i Dezzis (Desiree) blogg, hon som var med i bortskämda barn, och där står att pappan till hennes barn ska in i BB-huset? http://finest.se/Dezzibezzi är adressen. Jag fattar inte? Är det någon av killarna som är med därinne alltså???? Eller?

  • JaneDoe10
    jahapp skrev 2011-03-05 16:52:41 följande:
    Förvånad Tobias står det ju i ett av de senare inläggen.. 
    Det må jag säga är förvånande....
    ♥ Vecka 38♥ BF 19 Mars ♥
  • jahapp
    JaneDoe10 skrev 2011-03-05 17:02:56 följande:
    Det må jag säga är förvånande....
    Ja, kan inte påstå att han var den första man tänkte på.. 
  • JaneDoe10
    jahapp skrev 2011-03-05 17:07:37 följande:
    Ja, kan inte påstå att han var den första man tänkte på.. 
    Nej, men när man tittar på bilderna så är inte den killen med i BB öht.. alltså den tobias hon skriver om ...
    ♥ Vecka 38♥ BF 19 Mars ♥
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden