• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Tildas
    Ferrari72 skrev 2011-03-04 07:21:28 följande:
    Den där Martin gillar INTE jag. Studerade honom lite igår. Han är en kille som tycker han själv är en gudagåva. För mej är han ett tomt skal med total avsaknad av någon som helst livserfarenhet.

    Simon verkar däremot vara en mycket godhjärtad människa som har varit med om en hel del.

    Tobias gillade jag inte först, men han har växt i mina ögon. Jag gillar hans argument och åsikter och tror han kan gå långt! 
    OCH SIST MEN INTE MINST så har vi Roddan. Behöver jag säga nåt? Har hejat på honom från första stund och hoppas fortfarande han ror hem hela skiten =)
    Jag håller med dig. Martin verkar så "blank" och det känns ibland som att han pimplar efter och gillar FÖR mycket att få höra komplimanger m.m.
    & tycker, som andra här på tråden, att Nicky är för söt.. Mitt namn är Tildas, jag är tantsjuk.  Långt mycket attraktivare än Martin.

    Och Simon är ju störtskön! Hans kommentarer är ju för roliga.

    Någon annan skrev:
    Haha i glashuset var hon ju ännu värre. blä blä blä!!!
    Det roliga är att man inte pratar som hon gör om man bor i Kista. Ingen pratar så, knappt ens de som bor på Liiiiidingö.
    Tack!! För det låter förjä-la bratigt!! 
  • teec

    Men nu vill jag veta vem enligt denna dezzie i " ung och bortskämd " menar när hon säger Tobias och pappa till sitt barn?????

    Ingen i huset liknar honom. Och ingen av hunkarna är det.

  • VeronicaNyberg
    Priceless Perfection skrev 2011-03-05 18:36:30 följande:
    Nu fattar jag varför de använder solglasögon inomhus, och inte är det för att de vill vara coola.
    Kaaan det vara för att dom har stora pupiller tro? Mohaha :P
  • Juhanna

    Kan han ha vart en reserv kanske? Någon som va tvungen att vara på plats ifall att någon skulle banga i sista stund

  • Tildas
    Medusan skrev 2011-03-04 23:00:10 följande:
    Om ni måst välja sida i Cillas och Katerinas bråk, vems väljer ni?
    Katerina är svag! Hon förstorar upp saker & ting med 300%. & va f-n stå upp för dig själv! försvara dig SJÄLV om du tycker att du blir anklagad! men istället är det en massa skrik/hot om att hon ska lämna huset för att folk ska komma och hålla henne om ryggen.. MKT prat och INGEN verkstad!! SÅ jäkla mesigt!!

    Men Cilla är i mångt och mycket likadan.. "Two-faced".. Hon nominerade Sanna för att minuten senare säga att hon ångrat sig och att hon typ var hennes bästa vän där inne. ?? Hon tyckte förut att S och R's förlovning var falsk och onödig för att inför dem säga att "det ni gör är så bra" TYP.

    KOM IGEN!
  • Den allsmäktige

    Förihelvete. Kan Roza slita blicken från spegeln eller!?

  • Alexandra992

    Men hörrni, är det värt att köpa Live?

    Kan man betala med maestro tror ni? Finns bara MasterCard men jag undrar om det inte borde gå...

  • WhiteAngels
    teec skrev 2011-03-05 19:27:32 följande:
    Men nu vill jag veta vem enligt denna dezzie i " ung och bortskämd " menar när hon säger Tobias och pappa till sitt barn?????

    Ingen i huset liknar honom. Och ingen av hunkarna är det.
    Fråga henne i bloggen.
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden