• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • mittallt
    MassiiMotoo skrev 2011-03-07 22:34:50 följande:
    Jag fattade som att det INTE var Tobbe i BB som var pappan för hon hade satt ut en bild på pappan i sin blogg någonstans och det var inte Tobbe från BB.
    Så varför hon har skrivit så är ett mysterium =)

    Ja precis! Det är ju det som är så konstigt.. Om det är Tobias från bb så måste han ha ändrats väldigt mycket! Tror att allt är ljug för att få lite uppmärksamhet. Eller kan det vara någon som kommer in senare kanske? Det återstår att se :)

  • Fancy Face
    LindaPernilla skrev 2011-03-07 22:43:19 följande:
    Men kan Roza dra igen käften? Herregud, vilken pinsam människa!
    Håller med, bitch e hon.
  • JaneDoe10

    Nu visade Martin verkligen sina rätta färger. Gud vad jobbigt att vara en så osäker liten tönt.


    ♥ Vecka 39♥ BF 19 Mars ♥
  • Fancy Face
    JaneDoe10 skrev 2011-03-07 22:59:33 följande:
    Nu visade Martin verkligen sina rätta färger. Gud vad jobbigt att vara en så osäker liten tönt.
    Han är inte så gammal
  • zookie
    denise1990 skrev 2011-03-07 22:29:37 följande:
    Någon frågade igår om jag kunde länka Dessis blogg men jag glömde bort det.. Sorry! Men länkar den nu iaf  :)finest.se/Dezzibezzi 

    Har fortfarande inte fått reda på hur det ligger till om det är Tobias i bb som är pappan till hennes barn. Hon verkar inte vilja svara på det.. Såg att flera hade frågat samma sak och Dessi har uppdaterat bloggen utan att svara på komentarena. Jag tar det nästan som att hon ville ha lite uppmärksamhet kanske..?
    jag tyckte inte det såg ut som han iallafall om han inte plötsligt blivit flintis och biffig förstås
  • Mamma 24 7

    Såg ett bättre foto på


    MassiiMotoo skrev 2011-03-07 22:34:50 följande:
    Jag fattade som att det INTE var Tobbe i BB som var pappan för hon hade satt ut en bild på pappan i sin blogg någonstans och det var inte Tobbe från BB.
    Så varför hon har skrivit så är ett mysterium =)

    Såg bättre foto på facebook på denne Tobias, på Dezzies fb-sida har hon honom som "har ett förhållande med". Men han har ju tydligen jobbat som skådis, hon hade ju en bild på honom som bartender i någon film....kanske han klätt ut sig till någon? Fast tycker inte han är lik någon alls......hmm....

  • Grätchen

    NU blev Katta TOO MUCH..... Hon borde söka jobb son strippa....

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden