• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Juhanna

    Tror faktiskt inte gurkan har sökt till bb själv utan har blivit tillfrågad om han vill vara med. Castingen har ju tillfrågad flera stycken som inte har sökt själva.
    Dessutom är ju gurkan underhållning och det vet ju TV4, dem tjänar ju på att ha med gurkan.
    Han är by the way med i 101 sätt att åka ut ur en gameshow på 3an också.

  • Blossi

    Ja, Gurkan är kvar och han är verkligen underhållning! hahahaha

    Tror som Juhanna att han nog var en av de handplockade, precis som några andra.

    Tror att om man ställer upp på progam som BB så är man ganska mediekåt. Tur är väl det annars vore det ju så tråkigt. haha 

  • MassiiMotoo
    Ferrari72 skrev 2011-03-11 08:55:26 följande:
    Jag tycker faktiskt att Sanna är väldigt vacker!!
    Okej, det tycker inte jag..
    Blossi skrev 2011-03-11 08:58:44 följande:
    Ja, Gurkan är kvar och han är verkligen underhållning! hahahaha

    Tror som Juhanna att han nog var en av de handplockade, precis som några andra.

    Tror att om man ställer upp på progam som BB så är man ganska mediekåt. Tur är väl det annars vore det ju så tråkigt. haha 
    Jag tycker det är liiite taskigt med att BB handplockar några från typ gatan eller använder sig av personer som har synts i tv innan. De andra som söker till bb får ju inte så stor chans att komma med.
    Men visst de vill ha tittare så är det ju
  • Lizard19

    Fast att de tog in Gurkan va guld värt =) Haha vilken grabb ;)

    Men Sanna ???!! Förstår också att hennes hår se ut som ett råttbo när man bara ligger hela dagarna.. Skyll dig själv..

    Usch börja bli grymt trött på Katta igen. Hon skriker å har sig och Nicky, ja han faller igen. Han e ju så fin när han e tyst.. Han påminner mig så mycket om Nick carter från BSB, å efter man hade en hopplös tonårskärlek till han så föll Nicky i smaken. Men tyvärr inte sången :P Haha..

    Patrik, wow.. Tycker också han e mycket finare nu än vad man såg från Hunkstället...

    Men vad synd att Roza e immun för jag tror hon hade fått lämna BB för alla verkar grymt trötta på henne.


  • MassiiMotoo
    Lizard19 skrev 2011-03-11 09:49:18 följande:
    Fast att de tog in Gurkan va guld värt =) Haha vilken grabb ;)

    Men Sanna ???!! Förstår också att hennes hår se ut som ett råttbo när man bara ligger hela dagarna.. Skyll dig själv..

    Usch börja bli grymt trött på Katta igen. Hon skriker å har sig och Nicky, ja han faller igen. Han e ju så fin när han e tyst.. Han påminner mig så mycket om Nick carter från BSB, å efter man hade en hopplös tonårskärlek till han så föll Nicky i smaken. Men tyvärr inte sången :P Haha..

    Patrik, wow.. Tycker också han e mycket finare nu än vad man såg från Hunkstället...

    Men vad synd att Roza e immun för jag tror hon hade fått lämna BB för alla verkar grymt trötta på henne.
    Ja precis! Ligger man hela dagarna får man räkna att man får sånt hår.

    Roza kommer att åka ut så fort hon blir nominerad, bara en tidsfråga när hon inte är immun längre..
  • Ferrari72

    Vad hände i gårdagens avsnitt? Missade det..nån som vill berätta??

  • Ferrari72
    MassiiMotoo skrev 2011-03-11 09:41:39 följande:
    Okej, det tycker inte jag..
    Blossi skrev 2011-03-11 08:58:44 följande:
    Ja, Gurkan är kvar och han är verkligen underhållning! hahahaha

    Tror som Juhanna att han nog var en av de handplockade, precis som några andra.

    Tror att om man ställer upp på progam som BB så är man ganska mediekåt. Tur är väl det annars vore det ju så tråkigt. haha 
    Jag tycker det är liiite taskigt med att BB handplockar några från typ gatan eller använder sig av personer som har synts i tv innan. De andra som söker till bb får ju inte så stor chans att komma med.
    Men visst de vill ha tittare så är det ju
    ok, vem tycker du är vacker då?
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden